۶۱۱۷۰۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.
۵۱- Pacer Pedometer And Weight Loss Coach
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

یک گجت تندرستی ساده قیمت زیادی ندارد اما اگر یک گجت اندرویدی دارید می توانید با نصب یک برنامه از همه ویژگی های موجود در اکثر گجت های تندرستی بهره مند شوید و پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن Pacer Pedometer است. این برنامه در واقع یک گام شمار است و اگر دقت کارکرد آن مطلوب نیست می توانید حساسیت آن را برای رسیدن به دقت حداکثری تنظیم نمایید. مانند هر گجت تندرستی این نرم افزار همیشه فعالیت بدنی شما را زیر نظر دارد و پس از انجام پیاده روی گزارشی را شامل مدت زمان فعالیت ورزشی، تعداد گام ها و نیز مسافت طی شده به شما نمایش خواهد داد.

در محیط کاربری حالت های مختلفی در اختیار کاربر گذاشته شده که با توجه به میزان مصرف باتری می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید؛ در واقع بزرگترین مشکل برنامه های تندرستی در مصرف باتری زیاد آنها خلاصه می شود اما باید بدانید که اگر کاربر در طول فعالیت ورزشی و به منظور همگام سازی مداوم، گجت تندرستی اش را به گوشی هوشمند خود متصل نگه دارد میزان باتری مصرفی با حالتی که از یک نرم افزار تندرستی استفاده می کنیم تفاوتی نخواهد داشت. Pace Pedometer می تواند به منظور رسیدن شما به وزن مناسب و یا شاخص حجمی مطلوب برایتان برنامه ریزی کرده و با ایجاد اهداف روزانه شما را در این مسیر یاری کند.

۵۲- Dotpict
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

اگر به اپلیکیشن های هنری علاقه دارید پیشنهاد می کنیم همین حالا نرم افزار Dotpict را بر روی گجت اندرویدی خود نصب کنید. کاربر با استفاده از این نرم افزار می تواند به سادگی یک کاراکتر بازی های کامپیوتری قدیمی را بازسازی کند. رابط کاربری ساده این نرم افزار بسته به انتخاب شما مربعی ۱۶ در ۱۶ و یا ۹۶ در ۹۶ را در اختیارتان گذاشته تا با رنگ آمیزی خانه های آن نقاشی مورد نظر خود را بکشید، با لمس هر یک از خانه ای این مربع بزرگ می توانید آنها را رنگ آمیزی کنید، در زیر این مربع بزرگ ابزار هایی برای تغییر رنگ تعبیه شده اند و اگر خانه ای را به اشتباه رنگ آمیزی کرده اید می توانید با یکبار لمس انگشتتان حرکت اشتباه انجام شده را از بین ببرید.

محیط این نرم افزار به قدری ساده است که کاربرانی که سابقه خاصی در کارهای هنری ندارند نیز قادر خواهند بود از آن استفاده کنند و علاوه بر این رابط کاربری می تواند برای هنرمندان حرفه ای هم راضی کننده تلقی شود.

۵۳- Forest: Stay Focused
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

با نصب نرم افزار ها و بازی های جذاب میزان استفاده روزانه شما از گوشی هوشمندتان افزایش خواهد یافت، اما هدف نرم افزار جذاب Forest دقیقا برعکس این ماجراست. محیط کاربری این نرم افزار به شکل جنگلی مجازی طراحی شده که رشد و نمو و یا نابودی آن در گرو مدت زمانیست که کاربر به کار با گوشی هوشمند خود اختصاص می دهد؛ هر قدر که مدت زمان کار کردن با گوشی بیشتر شود درختان این جنگل رو به نابودی پیش رفته و اگر بتوانید میزان وابستگی خود به کار با گوشی را کاهش دهید درختان بیشتری در این جنگل سبز خواهند شد. در روند پیشرفت خود در این مسیر می توانید با دوستان و یا سایر کاربران جهان رقابت داشته باشید و با کاهش مدت استفاده روزانه خود از گوشی هوشمند سکه هایی را بدست خواهید آورد که می توانید از آنها برای آزاد کردن درختانی زیباتر استفاده کنید.

اعتیاد جامعه به کار با گوشی های هوشمند مسئله قابل انکاری نیست و این پدیده می تواند تبعات سنگینی برای مردم به همراه داشته باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید رفته رفته مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند خود را محدود تر کرده و زمان بدست آورده را برای انجام کار هایی مهم تر و سالم تر صرف کنید. البته Forest قصد مختل کردن زندگی شما را ندارد و به شما این امکان را می دهد که نرم افزار های ضروری خود را در لیست امن این نرم افزار قرار دهید تا مدت زمان استفاده شما از این نرم افزار ها تاثیری در روند بازی نداشته باشد.

۵۴- Wunderlist
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

یکی از مشکلات همه ما کمبود زمان است، زندگی امروزی به قدری پیچیده است که بدون داشتن یک برنامه ریزی منظم نمی توانیم آنطور که باید به مدیریت زمان بپردازیم و زمان های تلف شده ما را از انجام برخی از کار های روزمره مان باز می دارد. اکثر کاربرانی که نیاز به برنامه ریزی روزانه دارند از نرم افزار های لیست کارهای روزانه استفاده می کنند و اگر به دنبال نصب برنامه ای از این دسته بندی هستید پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن Wunderlist را در اولویت قرار دهید. رابط کاربری جذاب و زیباست و البته طراحی این نرم افزار با هدف ساده سازی همزمان با ارائه امکانات حرفه ای انجام شده است.

زمانی که هر آیتمی از لیست کارهای شما با موفقیت انجام شود و با زدن تیک آن آیتم از لیست شما پاک خواهد شد تا از شلوغی بی هدف و در هم ریختگی لیست کاسته شود البته آیتم مذکور برای همیشه پاک نخواهد شد و در صورت نیاز می توانید آن را مشاهده کنید. شما می توانید برای هر لیست ساعت پایان و یا Deadline تعریف کنید، می توانید فولدر سازی کنید و همچنین اجازه دارید تا لیست و فولدر های خود را بر اساس حروف آلفابت مرتب کنید و این ویژگی ها خیال شما از بابت نظم و ترتیب محتوای برنامه را آسوده خواهد کرد.

علاوه بر این کاربر می تواند لیست کارهای خود را با دوستان و یا همکاران به اشتراک بگذارد، کارهای لیست را به کمک آنها انجام دهد، یا لیست مشترکی را تعریف کنید (برای کار های گروهی) و نهایتا با استفاده از حافظه ابری نرم افزار قادر خواید بود تا لیست کارهای خود را بر روی هر گجت دیگری مشاهده کنید.

55- TED
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

اگر با برنامه های تلویزیونی TED Talk و یا Podcast های رادیویی TED آشنایی داشته باشید حتما می دانید که نرم افزاری تحت عنوان TED برای دسترسی مستقیم به محتوای مذکور تولید شده است. بر روی سرور این نرم افزار بیش از 2000 عنوان محتوای ویدئویی و رادیویی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. محتوای موجود سبک های متنوعی را در برگرفته و برنامه ها موضوعاتی مختلف مانند «تاثیر معماری بر احساسات انسان» و یا «ظاهر دنیایی عاری از راننده» را شامل می شوند، برنامه ها کوتاه مدت هستند و نهایتا 18 دقیقه از وقت شما را خواهند گرفت بنابراین می توانید در بین کارهای روزانه خود زمانی را به دیدن و یا گوش کردن به آنها اختصاص دهید.

علاوه بر این کاربر می تواند محتوای مورد نظر خود را بر روی گجت دانلود کرده تا در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارد آنها را ببیند و یا به آنها گوش دهد و همه این ویژگی ها به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران علاقه مند قرار گرفته است.

56- All-in-One Calculator
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

هر گجتی به صورت پیش فرض نوعی برنامه ماشین حساب را در اختیار کاربر قرار می دهد اما اگر نیاز به یک ماشین حساب حرفه ای و همه فن حریف دارید می توانید اپلیکیشن All-in-One Calculator را بر روی گجت خود نصب کنید. علاوه بر ماشین حساب ساده این نرم افزار می توانید با نگه داشتن گجت در حالت افقی به ماشین حساب مهندسی آن دسترسی پیدا کنید و علاوه بر این دو حالت نرم افزار، 50 ماشین حساب خاص علمی را در اختیار کاربر قرار داده است.

ویژگی دیگر این نرم افزار وجود تبدیل گر های گوناگون در آن برای تبدیل انواع واحد ها به یکدیگر است و با به کار گیری امکانات گسترده این نرم افزار از پس انجام پیچیده ترین محاسبات پیشرفته و حرفه ای بر خواهید آمد.

57- Photomath
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

همانطور که از نامش مشخص است نرم افزار Photomath ماشین حسابی است که می تواند با کمک دوربین گجت مسائل و معادلات نوشته شده بر روی کاغذ و یا تخته را شناسایی و حل کند، کافیست دوربین گجت را بر روی معادله گرفته تا Photomath سریعا پاسخ را برایتان به نمایش در آورد. علاوه بر این می توانید معادلات خود را به صورت دستی در محیط کاربری نرم افزار وارد کنید و از همه جالب تر این که این نرم افزار می تواند به صورت گام به گام شما را با نحوه حل معادله حل کند و این ویژگی آموزشی توانسته تا Photomath را از سایر نرم افزار های مشابه متمایز کند.

۵۸- Cortana
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

Cortana نام دستیار هوشمند مجازی شرکت مایکروسافت برای رقابت با رقبایی همچون Siri و یا Google Now است که به خاطر شکست سیستم عامل ویندوزفون نتوانست آنطور که باید خودنمایی کند. اما شکست ویندوز فون به معنای پایان راه Cortana نیست وکاربران سیستم عامل اندروید و iOS می توانند این دستیار هوشمند مجازی را بر روی گجت های خود نصب کنند. علاوه بر دارا بودن ویژگی های موجود در دیگر دستیار های هوشمند و اگر شما از یک کامپیوتر ویندوزی استفاده می کنید Cortana می تواند رابطی بین گجت هوشمند و کامپیوتر شخصیتان باشد، می توانید تماس های از دست رفته گوشی خود را بر روی کامپیوتر مشاهده کنید، می توانید با استفاده از کامپیوتر پیامک ارسال کنید و ...

59- Google Trips
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

برنامه ریزی قبل از سفر همیشه پیچیده و زمان بر است و برای خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در هتل باید به وبسایت های متعددی سر بزنید که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهند گرفت اما جای نگرانی نیست چون Google Trips همه ویژگی های لازم برای انجام یک سفر خاطره ساز را برایتان در یک نرم افزار جمع کرده است. با انتخاب مقصد خود Google Trips می تواند اطلاعات پرواز های مختلف را به شما نشان دهد، شما را از جزئیات هتل های شهر مقصد آگاه کند، بهترین رستوران ها و کافه ها را به شما معرفی کند و ... اگر در حین مسافرت به سختی می توانید روز خود را با برنامه های تفریحی پر کنید Google Trips می تواند یک برنامه ریزی جذاب و هیجان انگیز برایتان انجام داده و علاوه بر صرف غذا در بهترین رستوران ها و فست فود ها شما را به دیدن مکان های توریستی شهر ترغیب کند.

۶۰- AccuBattery
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۶)

بر خلاف انتظاری که از نام این نرم افزار داریم AccuBattery قصد طولانی تر کردن مدت زمان روشن ماندن گوشی شما را ندارد بلکه بیشتر بر ارائه راهکارها و نیز کمک کردن به سلامتی کلی باتری گجت تمرکز دارد. کاهش ظرفیت باتری گجت ها در طول زمان خیلی مسئله دور از ذهنی نیست و معمولا شاهد آن هستیم پس اگر نمی خواهید پس از گذشت ۳ سال عمر باتری گجت تان به نصف کاهش پیدا کند پیشنهاد می کنیم نرم افزار AccuBattery را بر روی آن نصب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی عالی بود
      مخصوصا برنامه ی جنگل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج