۶۱۱۷۷۲
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

زمان مراجعه بازنشستگان برای «خودرو قسطی»

قرعه‌کشی فروش ۱۰۰۰ خودروی قسطی به بازنشستگان از میان ۴۴ هزار ثبت نام صورت گرفته، انجام و از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: قرعه‌کشی فروش ۱۰۰۰ خودروی قسطی به بازنشستگان از میان ۴۴ هزار ثبت نام صورت گرفته، انجام و از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم قرعه کشی فروش خودروی اقساطی به بازنشستگان اظهار کرد: قراردادی با ایران خودرو برای خرید اقساطی هزار دستگاه خودرو زیر ۵۰ میلیون تومان منعقد کردیم. چون نمی‌دانستیم میزان استقبال چقدر است در مرحله اول روی ۱۰۰۰ دستگاه توافق کردیم.

وی افزود: از مبلغ کل خودرو، ۱۷.۵ میلیون تومان وام با سود ۱۰ درصد است که در ۳۶ قسط پرداخت می شود و اگر اقساط ۴۸ ماهه باشد سود آن ۱۲ درصد است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه این پروژه است گفت: ۴۴هزار بازنشسته از این طرح استقبال کردند. پس از کسب تجربه و پیش برد امر این کار را ادامه می دهیم.

اسلامیان افزود: هدف اساسی ما این است که ترمیم حقوق بازنشستگان صورت گیرد و اهداف بعدی ارتقای رفاهیات بازنشستگان است و خوشحال می‌شویم قدمی برای رضایت بازنشستگان برداریم.

وی به افتتاح خانه های امید نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم در هر شهری یک خانه امید داشته باشیم. اگر شهرداری ها زمین مناسبی در مناطق در کنار پارک ها به ما تخصیص دهند خانه‌های امید محلی در مناطق تهران دایر می کنیم. خانه‌های امید جایی است که بازنشستگان دور همدیگر جمع شده و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند.

اسلامیان ادامه داد: در راستای دستور رئیس جمهور مبنی بر فروش و واگذاری سهام شرکت‌های دولتی وابسته به صندوق، سهام بیمه ملت را به ۱۳۵ هزار بازنشسته واگذار کردیم که بسیار استقبال شد. مصمم هستیم در راستای کاهش تصدی گری این اقدامات را توسعه دهیم.

محمود اسلامیان با بیان اینکه در دوره هشت ساله دولت قبل حقوق ها همپای نرخ تورم نبود و تا ۶۷.۷ درصد قدرت خرید بازنشستگان کاهش یافت گفت: اما در این دولت تورم کنترل شد به طوری که در سال جاری ۲۲۰۰ میلیارد تومان ردیف بودجه‌ای برای افزایش حقوق ها در نظر گرفته شد و حقوقها ۱۹.۶ درصد در سال جاری افزایش یافت.

وی افزود: تلاش می کنیم در صورت تامین اعتبار تا سه ماه آینده هزار دستگاه خودروی دیگر نیز به بازنشستگان ارائه کنیم.

به گزارش ایسنا، طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم جزئیات و زمان مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو را اعلام کرد و گفت: اطلاعیه‌های مربوط روی سایت صندوق بازنشستگی بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: پس از طی مراحل اداری، بازنشستگان می توانند نیمه اول آبان ماه به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه و مدارک لازم را ارائه کنند. سپس بر اساس خودرویی که انتخاب کرده اند زمان تحویل را خود ایران خودرو مشخص می کند که طبق زمانبندی از ۱۵تا یکم ماه به طول می انجامد.

طهماسبی با بیان اینکه تا سقف ۱۷.۵ میلیون تومان از مبلغ خودرو وام است گفت: پیش پرداخت هم بر اساس نوع خودرو مشخص است. در حالی که لیزینگ ها نرخ بهره ۲۱ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه دارند. بیمه شحص ثالث و بیمه بدنه هم با شرایط خوب روی خودرو گذاشته‌ایم.

وی افزود: اگر بازنشسته ای انصراف دهد سریعا شخص دیگری را جایگزین می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروید دنبال نخود سیاه خخخخخخخ

    • نجومی چاردرصدی

      فامیل های خودتان را بعنوان قرعه اعلام کردید یعنی از هر شهری درایران دو نفر فامیل دارید خودرو ها را به انها می دهید وما از کجا بدانیم شما قرعه کشی کردی.

    • بدون نام

      چقدر بیچاره ایم ما!!!!!!

    • بدون نام

      باباجان خودرو برای چی حقوقهایمان رااضافه کنید راه را بیراه میروید

    • بدون نام

      من هم ماشین میخوام

    • بدون نام

      ایا اینها که گفتی اقای وزیر خودت هم باور داری,,,,,از قول ما نگو ما کجا قدرت خریر داریم,,,,,خدا از سرتون نگذره که بیچاره مون کردین

    • ع .تقی پور

      من همیشه اخبار را تعقیب می کنم این خبر را ندیده ام.

    • بدون نام

      آقای وزیر رفاه بازنشستگان فقط صندوق باز نشستگی نیست تامین اجتماعی هم باز نشسته دارد وام صندوق ماشین صندوق یکسان سازی حقوق صندوق واقعا که پس تامین اجتماعی چی؟

      پاسخ ها

      • abdollah

        بنده خدا تو چه ساده هستی فکر میکنی وزیر میاد نظر من وتو رو میخونه با این حال مطمئن باش خودشون همه چی رو میدونن فقط خدا کنه بخان یه کاری کنن

    • شاهین

      ما پرسنل نیروی هوایی که الان حدود 20سال هست از شهاب شهر تهران که حدوده 3900 نفر هستند عضو هستیم و پول پرداخت کردیم هنوز زمین ها رو برای ما واگذار نکردند.به نظرم این زمین به دست نوه ونتیجه ما هم نرسه.اول اینها رو حل کنید بعد جای دیگه اقساطی زمین بگیرید.

    • abdollah

      هروقت ماشینا رودستشون باد میکنه یه کلکی براانداختن به مردم میکنن ما نون خوردن نداریم حقوقمونو درست کنید
      تازه بازنشسته اگه بره ماشین ۵۰میلیونی بخره از کجا بیاره قسط بده چی به زن وبچش بده بخوره

      پاسخ ها

      • هم وطن

        بازنشستگان تامین اجتماعی همه خارجی هستند.مگه شرائط ایران شامل اتباع خارجی میشه؟!!!!چرانمیفهمین اخه!!!!!

      • بدون نام

        من هم مستمری بگیر هستم یک سال شده اما از وام خبری نشود ثبت نام کردم برای یک ملیون تا حالا ندادن به من

    • خودی

      دروغ باودنکنید شایعه میکنند خودروهایی که دستشان باد کرده به بازنشسته ها غالب کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج