۶۱۱۷۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وضعیت گزارش نهایی «FATF» در مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن گزارش کارگروه بررسی «FATF» در این کمیسیون در دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای بررسی گزارش «FATF» در این کمیسیون، گفت: اقدامات لازم برای بررسی چگونگی و ماهیت «FATF» در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام شده است.

وی با اشاره به آخرین جزئیات بررسی «FATF» در کارگروه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: گزارش «FATF» در کارگروه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی شده و به زودی جمع‌بندی می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سعی می‌کنیم گزارش کارگروه ویژه بررسی «FATF» در اسرع وقت در کمیسیون مطرح شود، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است گزارش نهایی کارگروه بررسی «FATF» دو هفته آینده در نشست کمیسیون اقتصادی بررسی و جمع‌بندی شود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن و جمع‌بندی گزارش کارگروه ویژه بررسی «FATF» در کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارش نهایی آن جهت قرائت در یکی از جلسات علنی پارلمان، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

گروه ویژه اقدام مالی، (Financial Action Task Force - FATF) در سال ۱۹۸۹ به ابتکار کشورهای عضو گروه «G ۷» تشکیل شد تا بررسی‌هایی درباره وضعیت قوانین مبارزه با پول‌شویی در بازارهای مختلف مالی را در سراسر جهان انجام دهد و نتیجه آن را در جلسات هر چهار ماه یک بار، به اطلاع کشورهای عضو برساند تا این کشورها بتوانند ریسک سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی هدف را بررسی و در مورد سرمایه‌گذارانی که آنچه آنها به «کشورهای مشکوک» قلمداد می‌کنند، احتیاط کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج