جاباما
۶۱۱۸۱۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سرنوشت مبهم مستند جنجالی شبکه نتفلیکس

اختلاف جدی شان پن و پخش‌کننده «ال چاپو»

شبکه نتفلیکس قصد دارد سریال مستند «روزی که با ال چاپو ملاقات کردم: داستان کیت دل کاستیلو» را از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به صورت آنلاین در دسترس کاربران سراسر دنیا قرار دهد.

آی ‌سینما: شبکه نتفلیکس قصد دارد سریال مستند «روزی که با ال چاپو ملاقات کردم: داستان کیت دل کاستیلو» را از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به صورت آنلاین در دسترس کاربران سراسر دنیا قرار دهد. این در حالی است که شان پن و کاستیلو بعد از تماشای این سریال سه قسمتی از نتیجه محصول نهایی ابراز نارضایتی کرده و با سازندگان این پروژه دچار اختلاف‌های جدی شده‌اند. این سریال جزییات دیدار مخفیانه‌ای را به تصویر می‌کشد که با هماهنگی ستاره مکزیکی سال ۲۰۱۵ میان شان پن و خواکین گوزمان رییس کارتل مواد مخدر معروف به «ال چاپو» صورت گرفت.
اختلاف جدی شان پن و پخش‌کننده «ال چاپو»

سخنگوی شان پن در مصاحبه با «ورایتی» در این‌باره توضیحاتی ارایه کرده است: «آقای پن به تازگی سریال را دیده و امیدوار است فرصت ایجاد تغییر داشته باشد. اطلاعات غلط و پیش‌فرض‌های کاملا نادرستی در داستان کیت نمایش داده شده است.» هنوز مشخص نیست ابراز نگرانی پن منجر به تاخیر در پخش جهانی این سریال مستند خواهد شد یا نه. کمپانی نتفلیکس هم تا این لحظه از پاسخگویی در این زمینه طفره رفته است.

در حال حاضر، اطلاعات ضد و نقیضی درباره تماس تهیه‌کنندگان با پن به منظور مداخله در سریال در دست است. دیوید بروم سازنده اصلی و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این محصول مستند پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود چندین مرتبه سعی کرده با پن تماس بگیرد اما هیچ پاسخی از سوی ستاره ۵۷ ساله هالیوود دریافت نکرده است.

کمپانی متعلق به کیت دل کاستیلو بازیگر سینما و تلویزیون مکزیک هم در تولید این پروژه دخیل بوده است. مستند «روزی که با ال چاپو دیدار کردم» اتفاقاتی را به تصویر می‌کشد که به رویارویی باورنکردنی دل کاستیلو و پن با قاچاقچی بدنام و فراری می‌انجامد. در این سریال سه قسمتی تصاویر تاکنون دیده نشده و مصاحبه‌هایی با اعضای خانواده دل کاستیلو و وکیل ال چاپو که در ترتیب دادن این قرار مخفیانه دست داشته، گنجانده شده است.

ژانویه ۲۰۱۶، شان پن در گفت‌وگو با مجله «رولینگ استون» از جزییات ملاقات مخفیانه‌اش با گوزمان پرده برداشت، از جمله مصاحبه اختصاصی‌اش با این قاچاقچی بدنام که شخصیتی رابین‌هود مانند در میان مردمان زادگاهش دارد. مدت زمان زیادی از ملاقات پن و دل کاستیلو نگذشته بود که مقامات مکزیک ال چاپو را دستگیر کردند. دادستان کل مکزیک مدعی شد دیدار این دو بازیگر کمک‌شان کرد مجرم تحت تعقیب را بعد از دو بار فرار موفق به دام بیاندازند.

دل کاستیلو در مصاحبه با «ورایتی» تعریف کرده او برای تولید پروژه سینمایی‌اش از شان پن و دو تهیه‌کننده دعوت به همکاری کرده بود و اطلاع نداشت پن قصد دارد با ال چاپو مصاحبه کند تا زمانی‌که او نامه درخواست مصاحبه‌ای را به رییس کارتل نشان داد که به امضای دبیر رولینگ استون رسیده بود.

با توجه با اختلافات شدید میان دست‌اندرکاران این پروژه، باید منتظر ماند و دید سرنوشت پخش فیلم مستند این ملاقات مخفیانه و جنجالی به کجا می‌انجامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج