جاباما
۶۱۱۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اپ استور دیگر اپ مجانی هفته ندارد

اپل به این نتیجه رسیده که معرفی روزانه یک اپ یا کمک به کاربران برای پیدا کردن یک اپ با کیفیت از طریق معرفی اپ‌ها از مجانی کردن اپ‌های پولی کار به‌صرفه‌تری است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: پیش از این هر هفته شاهد معرفی یک اپلیکیشن مجانی در فروشگاه اپلیکیشن اپل بودیم. از پنجشنبه هر هفته تا چهارشنبه شب، اپ مجانی هفته بدون هزینه برای کاربران iOS قابل نصب بود. اما ممکن است اخیرا متوجه شده باشید که از میانه‌های ماه میلادی گذشته دیگر خبری از اپ مجانی هفته نشده است. ظاهرا این اتفاق هم‌‎زمان با معرفی iOS ۱۱ رخ داده.

اپ استور دیگر اپ مجانی هفته ندارد

در حال حاضر اپ‌ استور جدید بخشی تحت عنوان «Today» دارد که در آن اپلیکیشن روز با عنوان «App of the Day» معرفی می‌شود. اما در این بخش هر روز یک اپ متفاوت معرفی می‌شود. اگر اپلیکیشنی که آن روز معرفی شده، یک اپلیکیشن پولی باشد، برای کاربران هم یک اپ پولی باقی خواهد ماند و برای دانلود باید مبلغ مورد نظر را بپردازید. اگر آن اپ خاص که در روزی معین معرفی می‌شود مجانی باشد هم به شکل مجانی می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

همین قاعده شامل بخش جدید «Game of the Day» اپ‌استور می‌شود؛ بخشی که در آن به شکل روزانه شاهد معرفی یک بازی هستیم.

با معرفی iOS ۱۱ شرکت اپل تغییراتی در اپ استور ایجاد کرد تا کاربران بتوانند آسان‌تر از این سیستم عامل استفاده کنند. ظاهرا اپل به این نتیجه رسیده که معرفی روزانه یک اپ یا کمک به کاربران برای پیدا کردن یک اپ با کیفیت از طریق معرفی اپ‌ها از مجانی کردن اپ‌های پولی کار به‌صرفه‌تری است. البته این امکان هم وجود دارد که در بروزرسانی‌های بعدی شاهد بازگشت این امکان دوست داشتنی برای کاربران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      شرکت اپل ایرانو تحریم میکنه اونوقت اقایون میرن دلجویی .. غرور ندارین همش سود و رانت ورود گوشی قاچاق !!! ایران باید این جوجه امپریالیست رو تحریم کنه و اپراتورها به گوشیهای جدید اپل انتن‌دهی نکنن .. همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج