۶۱۱۸۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد

بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی دوربین‌های دیجیتال دنیا یعنی RED اخیرا با گوشی هوشمندی به اسم «هیدروژن وان» (Hydrogen One) سر و صدا به راه انداخته، ولی بدون شک دوربین جدید این شرکت به همان اندازه عجیب و غریب و قدرتمند است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی دوربین‌های دیجیتال دنیا یعنی RED اخیرا با گوشی هوشمندی به اسم «هیدروژن وان» (Hydrogen One) سر و صدا به راه انداخته، ولی بدون شک دوربین جدید این شرکت به همان اندازه عجیب و غریب و قدرتمند است.
RED از دوربین Monstro 8K رونمایی کرد
شرکت RED از دوربین Monstro 8K VV رونمایی کرده است؛ دوربینی که یک سنسور تمام فریم دارد که با وضوح تصویر ۸K فیلم‌برداری می‌کند. دوربین Monstro 8K VV بخشی از دوربین‌های ماژولار Weapon این شرکت است.

بدون شک می‌دانید که لنز دوربین‌ها را می‌توان با توجه به نیاز عوض کرد، ولی سیستم Weapon شرکت RED پایش را از این موضوع فراتر می‌گذارد: با این این سیستم فیلم‌برداران می‌توانند حتی سنسور دوربین را هم مطابق با نیاز خود ارتقا دهند. دوربین Monstro 8K VV یک سنسور ۳۵.۴ مگاپیکسلی دارد که در وضوح تصویر ۸K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.
RED از دوربین Monstro 8K رونمایی کرد
شرکت RED می‌گوید که Monstro 8K VV می‌تواند با سرعت ۳۰۰ مگابایت در ثانیه داده انتقال دهد و این دوربین به صورت همزمان در دو فرمت REDCODE RAW و Apple ProRes یا Avid DNxHD تصاویر را ذخیره می‌کند.

بدنه‌ی دوربین Monstro 8K VV همین حالا با قیمت ۸۰ هزار دلار برای خرید موجود است. اگر ۳۰ هزار دلار بیشتر پرداخت کنید، می‌توانید این دوربین را با جنس فیبر کربن تهیه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج