۶۱۱۹۲۰
۳ نظر
۵۰۸۳
۳ نظر
۵۰۸۳
پ

حیدری: دستمزد ۴۰۰میلیونی «مهتاب کرامتی» دروغ است

ادعای روزنامه اصولگرای «جوان» در تخصیص ۴۰۰ میلیون به خانم بازیگری که مشاور هنری دبیر جشنواره فجر بوده بیش از هر چیز ذهن را به سمت مهتاب کرامتی مشاور دبیر جشنواره برد.

سینماروزان: ادعای روزنامه اصولگرای «جوان» در تخصیص ۴۰۰ میلیون به خانم بازیگری که مشاور هنری دبیر جشنواره فجر بوده بیش از هر چیز ذهن را به سمت مهتاب کرامتی مشاور دبیر جشنواره برد.
این ادعای بدون سند با واکنش محمد حیدری دبیر جشنواره فجر مواجه شده است.

حیدری که دبیری دو جشنواره سی و چهارم و سی و پنجم را برعهده داشت در جوابیه خود برای این رسانه اصولگرا با تأکید بر کذب محض بودن ادعای رسانه موردنظر از پیگیری قانونی ادعای موردبحث سخن گفت. حیدری همچنین دستمزد مهتاب کرامتی برای حضور در قامت مشاور را ماهانه یکصدم مبلغ موردنظر بیان کرده است که میشود ماهی ۴ میلیون تومان!

متن جوابیه محمد حیدری را بخوانید:

جناب آقاي عبدالله گنجي

مدير مسئول محترم روزنامه وزين جوان

در خصوص گزارش منتشره در بخش جوان‌آنلاين به تاريخ شنبه ۱۴ مهر ۹۶ و نيز انتشار آن در صفحه آخر روزنامه وزين جوان در ۱۵ مهر ۹۶، پاسخي را تهيه كرده‌ام كه انتظار مي‌رود برابر با قانون مطبوعات نسبت به انتشار آن دستور اقدام مقتضي با قيد فوريت صادر فرماييد. پيشتر از بذل توجه‌تان كمال تشكر را دارم.

«شفاف‌سازي درباره هزينه‌هاي جشنواره براي نخستين‌بار در دوره سي و پنجم جشنواره فيلم فجر انجام و گزارش ريز هزينه‌ها به دستگاه‌هاي ذي‌ربط در مورخ ۲۷ فروردين سال جاري ارسال شد كه انتشار گزارش هزينه‌ها در سامانه آزاد اطلاعات نشانه چنين رويكردي است، اما متأسفانه در گزارش منتشر‌شده مواردي اعلام‌شده، از جمله پرداخت حق‌الزحمه ۴۰۰ ميليون توماني به مشاور محترم هنري دبير جشنواره اشاره شده، كذب محض است.
ضمن تقدير از تلاش‌هاي ارزشمند جميع هنرمندان كه به رونق و اثرگذاري جشنواره ياد‌شده كمك كردند، اعلام مي‌كنم به آن هنرمند شاخص صرفاً حسب وظيفه و نه درخواست ايشان براي مدت شش ماه تلاش و حضور مؤثر، هر ماه حدود يك صدم عددي كه به ناروا در گزارش آن رسانه آمده، پرداخت شده است. بديهي است كه مراتب پيگيري وارده را حق قانوني و حمايت از سرمايه‌هاي ملي كشور را وظيفه خود مي‌دانيم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      حیف کاغذ که برای اراجیف روزنامه هایی مثل کیهان وجوان از بین میره.

    • ارش

      چهار ملیون کمه ؟؟؟ پس چرا کارگر شهرداری با هشت ساعت کار بدنی فقط یک ملیون میگیره .. چه شکاف وحشتناکی اتغاق افتاده .. همینه که جوونها سراغ کارهای واقعی و مولد و پر زحمت نمیرن .. این پولهای چند صد ملیونی فوتبالی و بازیگری چه بلایی بر سر ارامش ذهنی و روانی افراد اورده .. همچنین خودروهای لوکس که مظهر فرهنگ مصرف و مادی غربیه !!! چه سیاستی باعث شده این خودروهای پرخرج وارد این مملکت در حال تحریم بشه ؟؟؟

    • بدون نام

      همه ی بازیگر ها همین هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج