۶۱۱۹۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اعلام ۴ مرز مجاز زمینی تردد زائرین اربعین

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم‌بندی زائران استانهای کشور برای تردد از طریق این مرزها و مبادی خروجی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: شهریار حیدری با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران کشورمان در این مراسم گفت: مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه، مرزهاى مجاز زمینی براى تردد زائرین اربعین حسینى(ع) در سال جارى هستند.

وی افزود‌: براساس آمایش استانى، تردد در مرزهاى مجاز زمینی بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیائی استانها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم‌بندی شده و بر این اساس، فقط زائران استانهاى تهران، البرز، قزوین ، قم ، مرکزى، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان می‌توانند از مرز مهران تردد کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: از مرز خسروى نیز زائران استانهاى آذربایجان شرقى، آذربایجان غربى، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه وارد کشور عراق می‌شوند.

حیدری تصریح کرد: زائران استانهاى اصفهان، خوزستان، خراسان جنوبى، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوى ، خراسان شمالى از مرز چزابه و زائران استانهاى اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیارى، خراسان رضوى، سیستان وبلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران می‌توانند از مرز شلمچه تردد داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج