۶۱۲۰۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ابراهیمی: نامه تذکر درباره رئیس اصلاحات را امضا نکرده‌ام

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: نامه تذکر به رئیس‌جمهور درباره رئیس دولت اصلاحات امضا نکرده‌ام و اسمم به اشتباه در میان امضاکنندگان درج شده است.

خبرگزاری فارس: علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره انتشار اسامی امضاکنندگان نامه تذکر ب مجلس به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور توضیحاتی داد.

وی با اشاره به این که نامش در میان امضاکنندگان این نامه آمده است، گفت:‌ چنین نامه‌ای را امضا نکرده‌ام و اسمم به اشتباه در میان امضاکنندگان درج شده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده‌ای که نامه تذکر به رئیس‌جمهور را امضا کرده است، آقای علی ابراهیمی نماینده محترم شازند است، در حالی که در برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مقابل نام ایشان عنوان نماینده آزادشهر و رامیان درج شده است.

به گزارش فارس، دیروز یکشنبه ۸۶ نماینده مجلس طی نامه‌ای به حسن روحانی نسبت به آنچه وضع محدودیت‌های موقت جدید برای یکی از سران فتنه خواندند،‌ تذکر دادند.

این در حالی است که حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره اِعمال محدودیت جدید برای رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: دادستان ویژه روحانیت گفته است که محدودیت‌ها مثل سابق و براساس مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه تصریح کرد: اقدام جدیدی صورت نگرفته و همان محدودیت‌های قبلی بوده که هر چند وقت یکبار نامه‌ای به ضابطان داده می‌شد و همین دستور گذشته باز هم صادر و تمدید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج