۶۱۲۱۰۷
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

دختران جوانی که به دست پدرشان کشته شدند

همسر مردی که پس از قتل دو دخترش اقدام به خودکشی کرده، با حضور در دادسرای جنایی تهران جزئیات جدیدی از زندگی خود و همسرش را برای بازپرس جنایی پرونده شرح داد.

روزنامه شرق: همسر مردی که پس از قتل دو دخترش اقدام به خودکشی کرده، با حضور در دادسرای جنایی تهران جزئیات جدیدی از زندگی خود و همسرش را برای بازپرس جنایی پرونده شرح داد.
این زن جوان صبح دیروز از زندگی ٢٦ساله خود با این مرد گفت و ادامه داد: از همان اول که با این مرد ازدواج کردم با هم اختلاف داشتیم، دختران من ١٧ و ٢٥ساله بود‌‌ند که به دست پدرشان کشته شدند. البته شوهرم پیش از این نیز بارها من و دخترانم را تهدید به قتل، اسیدپاشی و سوزاندن با آب جوش کرده بود.
شوهرم چند شب قبل از قتل نیمه‌شب قصد داشت من را از خانه بیرون کند که دختر بزرگم مانع شد و من صبح وسایلم را جمع کردم و به خانه برادرم رفتم، این اواخر که از خانه می‌رفتم به خانه پدرم نمی‌رفتم، چون پدرم پیر بود و وقتی شوهرم به آنجا می‌آمد دادوفریاد می‌کرد و من را کتک‌ می‌زد و این موضوع پدرم را اذیت می‌کرد، آخرین‌بار هم به خانه برادرم رفته بودم که این اتفاق افتاد. چند بار هم که شوهرم من را کتک زده بود، از او شکایت کردم، ولی برادرانش برای او سند گذاشتند و هر بار وساطت می‌کردند و ماجرا تمام می‌شد.
او رفتار ثابتی نداشت و حتی با برادرهایش هم دعوا می‌کرد، با وجود این برادرانش هوای او را داشتند و هزینه عمل جراحی کمرش را دادند. البته او از برادرانش ٢٠‌ میلیون تومان پول طلب داشت. هر بار که با من دعوا می‌کرد زنگ می‌زد به برادرهایش که باید همین امروز پول من را بدهید و بعد که آشتی می‌کردند فراموش می‌کرد.
فقط شوهرم در خانواده‌اش نبود که رفتار عجیبی داشت، دو برادر دیگرش هم پنج و ١٢سال پیش خودکشی کرده بودند.

این زن همچنین گفت: مدتی قبل که من را از خانه بیرون کرد، برای گرفتن مهریه شکایت کردم و او هم فوری به‌دلیل عدم تمکین از من شکایت کرد، او به تریاک معتاد بود و صلاحیت نگهداری از بچه‌ها را نداشت و آخر هم که این کار را با بچه‌ها و خودش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      خدا عاقبت همه را بخیر کند

    • مهرداد

      دو دختر کشته شده توسط پدرسادیسمی .
      زن خونه اگر عقل داشت همسر چنین آدم سادیسمی نمیشد . مگه سوابق خانواده پسر را ندیده بود ؟ مگه از روحیات نامزدش قبل از ازدواج آگاهی نداشت ؟پس چرا زن چنین آدم دیوانه ای شدی ؟ وقتی شدی پس چرا دیگه بچه دار شدی؟ اون مرتیکه ملعون اصلا لیاقت بچه دار شدن را نداشت . خب خیلیها در این مملکت دچار مشکلات مالی هستند پس باید همه یا معتاد باشند و یا قاتل ؟ بنظر من باید تدابیری اتخاظ نمود که قبل ازدواج تاییدیه صحت سلامت دختر و پسر از نظر روحی و روانی بعنوان یک سند ارایه گردد تا با موافقت دادگستری خطبه عقد خوانده شود .این باید یک قانون اجباری باشد . متاسفانه مسئولین ما با توجه به شرایط جامعه کنونی ، قوانین را به روز تغییر نمیدهند . اگر اینکار را بکنند کمتر شاهد حوادث هولناک خواهیم بود . در آخر هر زن و شوهری لیاقت بچه دار شدن را ندارد .

      پاسخ ها

      • عزب

        با اینکه بنده هرگز عادت بد صحبت کردن ندارم ولی میخوام از این لعنتی بپرسم که، آخه مردم ناز دختراشون را میکشن و به دختر چند برابر پسر محبت میکنن، آخه لعنتی تو هیچ در میان این مردم یک بار ندیدی که اونها چطوری با دختراشون با محبت و عطوفت و مهربانی حرف میزنند و مواظب هستن که مبادا اشتباهی بکنند، احمق چطوری توانستی دو دختر که 25سالزجرشون دادی بکشی، چطوری دستت نلرزيد خداوند لعنت کنه راحت اونا را که آینده ممکن بود نسلها ازشون بمونه به این آسانی کشتی، واقعاً جهنم هم نباید راهت بدن، لعنت بدترین لعنت ها

    • بدون نام

      اگر مسعولینمون به فکر بودند که عاقبت مردم الان این نبود دخترانت را شکنجه وعذاب میدادی ولی باز هم کنارت ماندند لعنت به تو پدر عوضی
      یک مردکه بود یک روز تومدرسه مان سگ بیچاره بیدفاع را کرده بود داخل گونی وانداخته بود توی چاه ده پانزده متری بیچاره موقعی درش آوردن کمر ودست وپای سگ شکسته بود خلاصه یک روز هم همان مرد که باصطلاح فراش مدرسه بود بله همان مرد جلوی همان مدرسه چنان ماشینی مالیدش وزیرش گرفت که مغزهایش را از روی اسفالت نمیشد جمع کنی ومرد .بله هر کسی سزای عمل خودش را در همین دنیا میبیند نگران نباشید مخصوصا این کارمندای شهرداری ها که در شهرهای بالا با لذت
      سگها را باتیر میزنند ویا با اسید تزریق میکنند بخدا قولتان میدهم روزی روزگارتان از آه اون سگهای بینوا چنان در گرفتاری بیفتید که هیچ راه گریزی نداشته باشید فراموش نکنیم دست خدا صدا نداره ولی دردش خیلیه .از خدا میخام دلش براتون به رحم بیاد وای بر سنگدلی شما ولی وای بر روزی که خدا دلش از شما بگیرد دیگر هیچ گریزی نیست .در مورد بینواها و بیدفاع ها وبیکسان نامردی وظلم نکنید چه حیوان چه انسان چه کافر چه مسلمان همیشه وجدانتان را نفروشید چون فقط در زندگی
      آدمهای با وجدان از قهر خدا در امان هستند .

    • بدون نام

      از مادران خواهش میکنم تا سه چهار سال بعد از ازدواج نگذارید بچه دار بشید چون دیگر تا آخر عمرتان در جهنم میمانید اما بچه نداشته باشید رهایی از زندان ویا جهنم واقعی راحته بخدا انسان مجرد وسالم زنگی کند حتی اگر نون خشک بخورد شرف داره بر زندگی جهنمی زود بچه دار نشین قرص بخورید نگذارین بچه گیرتون بیاد بخدا گناهه که بچه بدنیا بیاری ودر جهنم بزرگ کنی آخرش میبینی بچه هات هم دقیقا مثل خودت روانی شده اند وآن موقع میسوزید ودلتان روزی صد تکه میشه موقعی چشمتان به سروهای خوش قامت روانی می افتد وجهنمتان میشود هزار جهنم .اینو دیدم که میگم اینو از خواهرتون گوش کنید بخدا بچه ها هیچ گناهی ندارن که ما تو این موقعیت قرارشون بدیم نکنید عزیزان من .

    • فرید

      چقدر بد ودرهم خبر نوشتید ..اصلا چجوری کشته چرا کشته ..کی به کیه ..

    • بدون نام

      دیونه بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج