۶۱۲۱۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آقای روحانی، آیا شما شجاعت هم دارید؟

آقای ريیس‌جمهور! جامعه امروز دوگانه‌هاي مختلفي را تجربه مي‌كند و تصور مي‌کنم شما نيز با راقم سطور موافق باشید که نه قوانین مدنی و نه قوانین اسلامی، آن‌گونه‌ كه بايد به درستی اجرا نمی‌شود!

امید فراغت در روزنامه قانون نوشت: آقای ريیس‌جمهور! جامعه امروز دوگانه‌هاي مختلفي را تجربه مي‌كند و تصور مي‌کنم شما نيز با راقم سطور موافق باشید که نه قوانین مدنی و نه قوانین اسلامی، آن‌گونه‌ كه بايد به درستی اجرا نمی‌شود!

از آن طرف نيز ادبیات دهکده جهانی را شوخی گرفتیم و فکر نمی‌شد این‌گونه فضای ذهن بيشتر ملت را تحت تاثير قرار بدهد که باید اعتراف کرد تحت تاثیر قرار‌داده و جامعه‌ای متاثر از آن ادبیات شده‌ایم.

آقای ريیس جمهور! با اینکه ادبیات قدرت در جامعه ایران اسلامی درهم تنیده است اما شما به عنوان معمار اجرای قوانین، باید به گونه‌ای عملکرد داشته باشید که مردم را از این سرگردانی و تهي‌شدن از امید به آینده خارج کنید! شما چاره‌ای ندارید جز اینکه با تاس مردم بازی کنید و هوشمندی‌تان به عنوان مجری قانون اساسی به این است که به مردم تکیه بدهید و از این تکیه‌گاه برای غلبه بر هرگونه غیر واقعیت‌ها و غیر مقبولیت‌ها استفاده کنید.

آقای ريیس جمهور! مردم ایران خواهان صلح و امنیت هستند و همواره به تاریخ و تمدن‌شان می‌نازند؛ شما به عنوان مجری قانون اساسی باید نقطه عطفی ایجاد کنید که چه مدلی برای آینده ایران اسلامی می تواند جامع الشرایط باشد؟

واقعیت های جامعه امروز در برابر دیدگان تصمیم سازان و تصمیم گیران است و پافشاری روی بسیاری از ادبیات های پیشین که نه تنها کاربردی نبوده بلکه در شرایط امروز آسیب زا شده است.

آقای ريیس جمهور! گفت‌وگوهای عمومی و خصوصی بيشتر ملت در محافل‌شان انتقادآمیز شده است و می دانند که لایه های قدرت، پیچیده است بنابراین همه چیز را از شما انتطار ندارند! اما سوالی که در این جا مطرح است اینکه آیا شما به درستی و شجاعت، نقش‌تان را ایفا می کنید؟!

نقشی که می تواند حتی فراتر از روسای جمهور پیشین باشد، زيرا در این بازه زمانی آگاهی بیشتر مردم به کمک‌تان خواهد آمد!آقای ريیس جمهور! سخنی را از زیباکلام وام می گیرم و اینکه هر کاری هم کنید و هرگونه سیاستی نيز بورزید مورد وثوق دلواپسان نخواهید بود.

مگر می شود در یک فضای مستمر و تکراری منتظر نتایج متفاوت شد؟! برای به‌دست آوردن نتایج متفاوت باید برخی آداب و مبانی، باز تولید و بازتعریف شود.

جهانگیری معاون اول‌تان می گوید فساد سیستمی شده و مردم نيز از این حجم از فسادهایی که پیوستگی دارد به ستوه آمده اند و به نوعی اعتمادشان را به برخي اظهارات از دست‌داده اند.

چرا درباره سیستمی شدن فساد کاری به انجام نمی رسانید؟! اگر نيز نمی توانید صادقانه مشکلات این‌چنینی را با مردم در میان بگذارید زيرا كه اين روند است كه براي شما عاقبت به‌خيري دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج