جاباما
۶۱۲۱۹۹
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

آپدیت کلش رویال ۲.۰ با امکانات جدید منتشر شد

آپدیت کلش رویال ۲.۰ (Clash Royale) منتشر شد.در این به روز رسانی انبوهی از تغییرات و بهینه‌سازی‌ها در کنار گیم پلی جدید عرضه شده که در ادامه با لینک مستقیم قابل دانلود است.

وب سایت گجت نیوز - محمدمصطفی آسیابی: آپدیت کلش رویال ۲.۰ (Clash Royale) منتشر شد.در این به روز رسانی انبوهی از تغییرات و بهینه‌سازی‌ها در کنار گیم پلی جدید عرضه شده که در ادامه با لینک مستقیم قابل دانلود است.
آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

طبق روال فنلاندی‌ها برای هر آپدیت، این بار هم پیش از به روز رسانی کلش رویال ۲.۰ پیش‌نمایش‌هایی منتشر شدند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیش‌نمایش اول: ماموریت‌ها

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

پیش از این تنها تعداد معدودی از ماموریت‌ها در بخش دستاوردها (Achievements) به بازیکن محول می‌شد که تقریبا تمامی آن‌ها طی یک هفته ابتدایی بازی قابل دستیابی بودند و پس از آن، به بخشی بلا استفاده در بازی تبدیل می‌شدند. سوپرسل نیز تمایلی به راکد ماندن بخش‌هایی از بازی محبوبش ندارد و در اولین پیش‌نمایش آپدیت کلش رویال ۲.۰ ، خبر از حذف بخش دستاوردها و جایگزینی آن با بخش جایزه‌ها و ماموریت‌های روزانه و هفتگی داد. بدین ترتیب، احتمالا جعبه رایگان نیز از بازی حذف خواهد شد و تنها تعدادی سکه از آن باقی خواهد ماند. گفته می‌شود پس از به پایان رساندن ماموریت‌ها، جوایزی مانند سوپرمجیکال و لجندری چست در انتظار کاربر خواهند بود.

پیش‌نمایش دوم: مودهای جدید بازی

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

گیم پلی جدید بازی موسوم به تاچ داون (Touchdown) چند روز پیش در استریم زنده ویدیویی سوپرسل معرفی شد. سبک جدید بازی از فوتبال آمریکایی الهام گرفته شده و در آن هیچ تاوری وجود ندارد؛ بنابراین بازیکنان برای به دست آوردن تاج باید نیروهای خود را تا انتهای زمین پیش ببرند و هرکس زودتر از دیگری بتواند سه تاج کسب کند برنده بازی خواهد بود. احتمالا در این گیم پلی برخی از کارت‌ها نظیر هوگ رایدر، ماینر و گابلین برل وجود نخواهند داشت، چرا که در یک چشم بهم زدن کل زمین را طی خواهند کرد!

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

یکی از مشکلات عمده بازیکنان هنگام بازی‌های دونفره، عدم امکان چت با یار هم‌تیمی بود. اینک سوپرسل امکان چت با بازیکنان حریف و خودی را پس از پایان بازی فراهم کرده ولی همچنان نمی‌توان آزادانه تایپ کرد و مکالمات از پیش تعریف شده‌اند. هنوز مشخص نیست آیا این چت در حین بازی نیز وجود خواهد داشت یا خیر، اما این ویژگی گام بزرگی برای اجتماعی‌تر شدن محیط بازی کلش رویال برشمرده می‌شود. ویژگی جدید دیگری که در بازی‌های دوستانه گنجانده شده، امکان بازی با دک‌های یکسان است که با لمس دکمه Mirror فراهم می‌شود.

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

نکته دیگری که در پیش‌نمایش دوم آپدیت کلش رویال ۲.۰ به آن اشاره شد رویداد Gem Rush و Gold Rush شناخته می‌شود که با تخریب تاور حریف بسته به نوع رویداد، جم یا سکه طلا دریافت خواهید کرد.

پیش‌نمایش سوم: تغییرات بسیار دیگر!

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

در آپدیت قبلی، سوپرسل قابلیت دعوت به کلن از طریق سایر شبکه‌های اجتماعی را در بازی گنجاند و حالا نوبت به اشتراک‌گذاری دک خارج از محیط بازی رسیده است. همچنین بخش شاپ بازی دستخوش تغییراتی شده و برای مثال هر یکشنبه تعدادی کارت اپیک رایگان یا با تخفیف ویژه در دسترس بازیکن خواهد بود. دیگر تغییر جدید مربوط به بخش اخبار بازی (News) می‌شود که اطلاعات چندانی از آن در دست نیست و البته از اهمیت بسیار کمتری برای کاربران برخوردار است.

پیش نمایش چهارم: بالانس کارت ها

آپدیت کلش رویال 2.0 با امکانات جدید منتشر شد

مثل همه آپدیت‌ها، در آپدیت کلش رویال ۲.۰ هم بعضی از کارت‌ها دستخوش تغییراتی شده‌اند. از نظر سوپرسل، تغییرات جدید به حدی است که به اسپارکی جانی دوباره می‌بخشد و به محبوبیت آن کمک زیادی می‌کند. تغییرات بالانس کارت‌ها به شرح زیر است:
  • سرعت شلیک اسپارکی از 5 ثانیه به 4 ثانیه کاهش یافته و قدرت ضربه زنی آن 15 درصد کمتر شده است. بنابراین اسپارکی‌ها نمی توانند با یک شلیک همدیگر را از بین ببرند.
  • قدرت ضربه تسلا 30 درصد افزایش یافته و فاصله بین هر ضربه آن از 0.8 ثانیه به یک ثانیه افزایش پیدا کرده است.
  • قدرت حمله الکترو ویزارد 4 درصد کاهش داشته و اولین حمله اش 0.2 ثانیه دیرتر شروع می‌شود.
  • کنون کارت 5 و سپرش درصد مقاوم تر شده‌اند.
  • لایتنینگ 3 درصد ضعیف‌تر شده و حوزه پوشش آن به 3 کاشی کاهش یافته است (از 3.5 کاشی).
  • سرعت حمله گابلین اسپیر از 1.3 ثانیه به 1.1 کاهش پیدا کرده است.
  • 5 درصد به قدرت حمله والکری افزوده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج