۶۱۲۲۱۲
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل با یک دستور خیالی

یک کفاش جوان که به اتهام قتل دستگیر شده است دربازجویی گفت: «می‌خواستم مستأجرمان را از مغازه بیرون کنم که با هم درگیر شدیم. من فکر می‌کردم او آدم بدی است و کسی هم در ذهنم دائم به من دستور می‌داد که برو او را بکش. به همین خاطر چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را کشتم...»

روزنامه ایران: یک کفاش جوان که به اتهام قتل دستگیر شده است دربازجویی گفت: «می‌خواستم مستأجرمان را از مغازه بیرون کنم که با هم درگیر شدیم. من فکر می‌کردم او آدم بدی است و کسی هم در ذهنم دائم به من دستور می‌داد که برو او را بکش. به همین خاطر چاقوی آشپزخانه را برداشتم و او را کشتم...»

در این جنایت که چند روز قبل در یک مغازه لباس‌فروشی واقع در کرج رخ داد، مرد بیمار، مستأجر ۴۰ ساله پدرش را به قتل رساند.

فریدون ۴۲ ساله، پس ازدستگیری به کارآگاهان جنایی استان البرز گفت: رستم مغازه پدرم را اجاره کرده بود و در آنجا لباسشویی هم می‌کرد. روز حادثه یک نیروی درونی به من دستور می‌داد که او را بکشم. به همین خاطر از خواب که بیدار شدم به آشپزخانه رفتم و چاقوی بزرگی را برداشتم. بعد هم به طرف مغازه رستم رفتم و پس از درگیری با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم و از ترس پا به فرار گذاشتم.

متهم همچنین جزئیات تازه‌ای از روز قتل را تشریح کرد.

چند کلاس درس خوانده‌ای؟

دیپلمه هستم.

سابقه کیفری داری؟

نه، ندارم.

متأهل هستی؟

بله اما چند ماهی است که می‌خواهم از همسرم جدا شوم. ۲ دختر هم داریم.

چرا قصد جدایی داری؟

علتش را نمی‌دانم ...

چرا دست به جنایت زدی؟

نمی‌دانم. تحت تأثیر توهم بودم و کسی در مغزم فرمان می‌داد که این کار را انجام دهم.

اعتیاد به موادمخدر داری؟

نه، هرگز.

پشیمانی؟

نمی‌دانم!

سرهنگ صفایی رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز نیز در این‌باره گفت: پس از دستگیری متهم و طی بازجویی‌ها متوجه شدیم او زمان ارتکاب قتل سلامت کامل روانی نداشته است. به همین خاطر با دستور بازپرس پرونده، متهم به پزشکی قانونی انتقال یافت. پس ازبررسی‌های دقیق کارشناسی مشخص شد او پیشتر هم به خاطر روان‌پریشی در بیمارستان بستری بوده است. ضمن اینکه به نظر می‌رسد با توجه به مدارک و اسناد موجود، در زمان وقوع قتل نیز قدرت تشخیص و تفکر نداشته است. به همین خاطر با توجه به شرایط روانی‌اش به بیمارستان منتقل شده تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

حسن علایی ثمرین بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای کرج هم گفت: هم‌اکنون در مرحله مقدماتی رسیدگی به این پرونده جنایی هستیم و قرار بازداشت متهم صادر شده است. ضمن اینکه او تحت درمان است تا پس ازبررسی‌های نهایی درباره‌اش تصمیم گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب!!! این دیگه بدشانسی اون مقتول بیچاره و خانواده اش بوده که گیر روانی افتادن خانواده ها باید مراقب عضوی از خانواده که کنترلی بر اعمالشون ندارن و سابقه روانی دارن باشن

      پاسخ ها

      • عزب

        ... منکه دارد از تعجب دهنم وا میمونه، مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟ خدا بیچاره مقتول را بیامرزه و به خانوادش صبر بده!! مامورین ما را باش، فوری و آنی قبول کردن و پذیرفتن که روانی بوده، اگه روانی بود نميدانست خودش را میکشت، عجب مردمی و چه فرهنگ خوبی را عادت کردن،

    • بدون نام

      مقتول بی شانس..این اقا در دم روانیه..اصلا نباید ازاد باشه

    • بدون نام

      خودش را زده به ديوانكي

    • بدون نام

      بی شانس‌ یا بد شانس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        18/39 چی چی میگی؟ بدشانس یا خوش شانس!! یه جوری بگو که مردم حاليشون بشه! منظورت اینه که طرف کشته شده مرده! یا منظورت اینه که مرده کشته شده؟؟ اگر منظورت اولیه که بدشانس بوده که کشته شده و بچه هاش یتیم شدن، اگه منظورت دومی است که مرده و کشته شده باز قاتل مقتول را کشته و مرده باز هم بچه هاش یتیم شدن و طرف خودشو زده به بیخیالی و الان داره با این عمل که مردم سرکار گذاشته حال میکنه و جلب توجه میکنه و میدونه که به هر طریق به مرگ و طناب دار قانون نزدیک میشه و چون مقتول مستاجر پدر قاتل بوده باز جای شکرش باقی است با اینکه کشته شده اما بچه های یتیم او به نوایی میرسند، خوب زندگی است دیگه چه میشه کرد این یکی این طوری و اون یکی اون طوری عمر را تلف میکنند و عاقبت همه مردن است،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج