جاباما
۶۱۲۵۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهار آتش در کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی در شهرک فیروزبهرام خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره آتش‌سوزی یک کارگاه در شهرک فیروزبهرام اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۱ امروز آتش‌سوزی این کارگاه که تولیدی قطعات پلاستیکی بود، اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی شامل خودروی دستگاه تنفسی و فوماتیک به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محل آتش گرفته یک سوله قدیمی مسقف به وسعت حدود ۶۰۰ متر بود، اضافه کرد: در داخل این سوله مقدار زیادی قطعات پلاستیکی وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده بودند. زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از سوله شعله‌ور بود و آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و به آتش حمله‌ور شدند و موفق شدند که به سرعت آتش را تحت کنترل خود در بیاورند و از سرایت آن به سوله‌ها و انبارهای اطراف جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در این حادثه کسی دچار مصدومیت نشد، گفت: در حال حاضر نیروها مشغول انجام عملیات نهایی یعنی ایمن‌سازی و لکه‌گیری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج