جاباما
۶۱۲۶۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برای مسی؛ تو مقصر نیستی

فوتبال آرژانتین همیشه در دنیا مطرح بوده است، مخصوصا تیم ملی این کشور که دو نفر از بهترین بازیکنان دنیا هم لباس آن را به تن کرده‌اند: مارادونا و مسی.

آی اسپورت: فوتبال آرژانتین همیشه در دنیا مطرح بوده است، مخصوصا تیم ملی این کشور که دو نفر از بهترین بازیکنان دنیا هم لباس آن را به تن کرده‌اند: مارادونا و مسی. این دو بازیکن اهل کشوری هستند که در آن فوتبال مذهب مردم است. به همین دلیل هم افراد آرژانتینی وقتی می‌خواهند بیشتر به زندگی و خانواده‎شان اهمیت دهند از فوتبالشان می‌کاهند.

اما لیونل مسی آرژانتینی است و همین کافی است که نتوان هیچ آرژانتینی‌ای را غیرفوتبالی و جدا از این ورزش نامید. همین موضوع باعث می‎شود که در این کشور همیشه بررسی‌‎ها و تحلیل‌ها دقیق و انتقاد از بازیکنان و توقع از آن‌ها زیاد باشد.

لیونل مسی هم یکی از بازیکنان همین کشور است و حالا زیر فشار انتقادات است. او از زمانی که وارد فوتبال حرفه‎ای شده در کشور خودش بازی نکرده و به همین دلیل جزو باند بازیکنانی که از یکی از تیم‌‎های بوکاجونیورز یا ریورپلاته آمده‌اند، نیست. همچنین در دوران حضور او در تیم، آرژانتین دستاورد بزرگی نداشته است و این موضوع هم فشار را روی هواداران این تیم بیشتر کرده است.

اما بدتر از همه این است که فدراسیون فوتبال آرژانتین هم هرگز از او و تیم ملی کشورش حمایت نکرده است و همان طور که پیش از این رسانه‌ای شده بود، زمانی بود که مسی انتقاداتی رسانه‌ای از این سازمان کرده بود و آن را یکی از اصلی‌ترین مقصرهای ناکامی تیم نامیده بود.

وقتی در تیمی بازیکنی اسطوره‌ای و فوق‌العاده مانند مسی وجود دارد، طبیعی است که تیمت را با محوریت او به زمین بفرستی و تاکتیک‌های تیم به شکلی باشند که بازیکنان دیگر در اطراف مسی چیده شوند. باید جلو و پشت سر او بازیکنانی فوق‌العاده از جنس خودش بازی کنند.

اما در این تیم آرژانتین هیچ کس در اوج نیست و به غیر از مسی بازیکنان دیگری هم هستند که باید برای موفقیت تیم تلاش کنند، بازیکنانی که حتی در سطح خودشان هم نبودند و این بزرگ‎ترین دلیل ناکامی آلبی سلسته است و ربطی هم به لیونل مسی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      واقعا مسی تنهاست و دور و بریاش در حدش نیستن. دیماریا و هیگایین و اگوئرو و دیبالا و ایکاردی و ماسکرانو در حد لیگ ایرانن. مرسی از این تحلیل خفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج