جاباما
۶۱۲۶۹۷
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

چین بزرگترین تولید کننده چای در سراسر جهان است

سرزمین چای

بر اساس یک افسانه، نخستین بار چای توسط امپراطور افسانه‌ای چینی ها، شن‌نونگ، در سال ۲۷۳۷ پیش از میلاد کشف شد. در حال حاضر، چین بزرگترین تولید کننده چای در سراسر جهان است. آن‌ها انواع مختلفی از چای از قبیل: چای سبز، چای سیاه، چای اولونگ، چای سفید، و چای زرد را به فروش می‌رسانند.

وبسایت فرادید: بر اساس یک افسانه، نخستین بار چای توسط امپراطور افسانه‌ای چینی ها، شن‌نونگ، در سال ۲۷۳۷ پیش از میلاد کشف شد. در حال حاضر، چین بزرگترین تولید کننده چای در سراسر جهان است. آن‌ها انواع مختلفی از چای از قبیل: چای سبز، چای سیاه، چای اولونگ، چای سفید، و چای زرد را به فروش می‌رسانند.

به گزارش بوستون گلوب، چای به عنوان پر مصرف‌ترین نوشیدنی در جهان شناخته می‌شود. کشور چین کماکان سعی در افزایش گسترده چایخانه‌ها دارد. این رویه به خصوص در شهرهای هانگژو، سوژو، و چنگدو به عنوان شهرهایی با فرهنگ غنی چای در جریان است. مناطق مختلف چین به واسطه داشتن گونه‌های مختلف چای مشهور هستند. هانگژو به خاطر تولید گونه خاصی از چای سبز با عنوان "چای لانگجینگ" یا "چای دراگون ول" معروف است. تمایل به نوشیدن چای‌های مختلف نیز بر اساس مناطق مختلف، متفاوت است. مردم پکن تمایل به نوشیدن چای گل یاس دارند و این در حالی است که مردم شانگهای چای سبز می‌نوشند.
صنعت چای در چین، باعث اشتغال حدود ۸۰ میلیون نفر شده است که این افراد شامل کشاورزها، چای چین ها، و افراد فروشنده هستند. چای چین‌ها از صبح زود تا شب به کار مشغول هستند و دستمزد آن‌ها بابت این کار در حدود ۱۶ یورو است. قیمت چای برای هر کیلوگرم از ۱۱ یورو تا بیش از ۵۲۵ یورو متفاوت است. در سال ۲۰۱۶، کشور چین ۲. ۴۳ میلیون تن چای تولید کرد. چینی‌ها بر این عقیده هستند که نوشیدن چای باعث خردورزی در انسان می‌شود.
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
سرزمین چای
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج