۶۱۲۷۱۶
۵۳۶۴
۵۳۶۴
پ

جراحی پلاستیک توریست‌ها در فرودگاه دردسرساز شد

در تصاویر زیر سه زن چینی را می‌بینید که در فرودگاه کره جنوبی گیر افتاده اند، چون بعد از جراحی پلاستیک دیگر چهره شان با تصویر پاسپورت مطابقت ندارد.

برترین ها: در تصاویر زیر سه زن چینی را می‌بینید که در فرودگاه کره جنوبی گیر افتاده اند، چون بعد از جراحی پلاستیک دیگر چهره شان با تصویر پاسپورت مطابقت ندارد. کره جنوبی بهترین کلینیک‌های جراحی پلاستیک در دنیا را دارد، بنابراین جای تعجب نیست که زنانی از سایر کشورهای آسیایی مثل چین و ژاپن مرتبا برای انجام عمل روی صورتشان به این کشور سفر کنند. مشکل اینجاست که تعداد کمی از آن‌ها به عمل بینی، لیفتینگ صورت و تزریق بوتاکس بسنده می‌کنند و می‌خواهند صورتشان را کاملا بازسازی کنند و برای کارمندان فرودگاه دشوار است که آن‌ها را از عکس پاسپورتشان شناسایی کنند.

به همین دلیل بسیاری از کلینیک‌ها «گواهی جراحی پلاستیک» برای مشتریان خارجی خود صادر می‌کنند که به آن‌ها کمک کند افسران مهاجرت را متقاعد کنند که همان کسی هستند که می‌گویند. این گواهی‌ها شامل شماره پاسپورت بیمار، مدت اقامت، نام و محل بیمارستان و مهر رسمی بیمارستان می‌شود. مسافرانی که این گواهی‌ها را دارند در فرودگاه معمولا توسط سایر ویژگی‌های صورتشان که عمل نشده شناسایی می‌شوند و گرچه این فرآیند زمان بیشتری می‌برد، اما معمولا به آن‌ها مجوز داده می‌شود.

اما برای این سه زن چینی که قصد بازگشت از کره جنوبی را داشتند این گواهی‌ها کمکی نکردند. مشکل جراحی پلاستیک صورت این است که بدن به زمان نیاز دارد تا روند بهبودی را طی کند، چیزی که این سه زن به آن توجهی نکرده بودند و با چهره‌های بسیار متورم و باندپیچی شده به فرودگاه رفتند و برای افسران مهاجرت تقریبا غیرممکن بود که آن‌ها را از عکس پاسپورتشان شناسایی کنند.
جراحی پلاستیک توریست‌ها در فرودگاه دردسرساز شد
جراحی پلاستیک توریست‌ها در فرودگاه دردسرساز شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج