جاباما
۶۱۲۸۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انتخاب ابن ملجم در راه پله سیما +عکس

کریم اکبری مبارکه را هنوز که هنوز است با نقش «ابن ملجم» در سریال «امام علی (ع)» می شناسند. نحوه انتخاب او برای نقش ابن ملجم بسیار جالب بوده.

انتخاب ابن ملجم در راه پله سیما +عکس

روزنامه هفت صبح: کریم اکبری مبارکه را هنوز که هنوز است با نقش «ابن ملجم» در سریال «امام علی (ع)» می شناسند. نحوه انتخاب او برای نقش ابن ملجم بسیار جالب بوده. او و میرباقری خیلی اتفاقی همدیگر را در ساختمان تولید صدا و سیما می بینند و همانجا میرباقری به او ماجرای انتخابش برای بازی در سریال امام علی (ع) را خیلی گذرا می گوید.

اکبری مبارکه ماجرا را اینگونه برای خبرنگار فارس نقل کرده: «من در حال بالا رفتن از پله های ساختمان تولید سازمان صدا و سیما بودم و آقای میرباقری در حال پایین آمدن بودند که آنجا من را دید و گفت ریش هایت را نزن و بگذار بماند من با تو کار دارم. من هم گفتم چشم.»

انتخاب ابن ملجم در راه پله سیما +عکس

او در آن مقطع مشغول کار در فیلم بهرام بیضایی بود، بنا به توصیه میرباقری ریش هایش را نمی زند اما اصلا نمی دانسته که میرباقری او را برای بازی در سریال امام علی (ع) و نقش ابن ملجم انتخاب کرده: «یک روز دیدم نامه ای روی تابلو زده اند در اداره تئاتر که این اسامی بیایند سیمافیلم که از طرف آقای میرباقری بود. من هم گفتم شاید قبلا کار دیگری می خواسته بسازد و حالا تصمیمش عوض شده و قصد ساخت سریال امام علی (ع) را دارد. من هم که چشم هایم رنگی است و به درد عربستان نمی خورم. بعد از مدتی دوباره یک نامه دیگر زدندن که اسم چند نفر همراه با اسم من بود تا برویم پیش آقای میرباقری. وقتی رفتم گفت چرا الان می آیی؟ گفتم داوود جان من فکر می کردم شما قبلا می خواستی یک کار دیگر انجام بدهی، الان هم که سریال امام علی (ع) را می سازی، نمی خواستم شما را تحت فشار قرار بدهم چون رنگ چشم های من به درد کار شما نمی خورد. گفت نه ... من همان موقع که گفتم می دانستم تو را برای چه نقشی می خواهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج