۶۱۲۸۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

OnePlus ۵ دیگر به فروش نمی‌رسد!

OnePlus ۵ بدون اغراق یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید است! یک اسمارتفون ۴۸۰ دلاری که حس یک پرچمدار را به ما منتقل می‌کند و عملکرد بسیار خوبی دارد. دوربین با کیفیت و طول عمر بالای باطری را نیز می‌توان به دلایل بسیار زیاد برای خرید OnePlus ۵ اضافه کرد؛ اما مشکل اینجاست که این تلفن همراه دیگر در ایالات متحده آمریکا و چند بازار دیگر، به فروش نمی‌رسد!

وب سایت تک فارس - علی اکبر اکبرزاده: OnePlus ۵ بدون اغراق یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید است! یک اسمارتفون ۴۸۰ دلاری که حس یک پرچمدار را به ما منتقل می‌کند و عملکرد بسیار خوبی دارد. دوربین با کیفیت و طول عمر بالای باطری را نیز می‌توان به دلایل بسیار زیاد برای خرید OnePlus ۵ اضافه کرد؛ اما مشکل اینجاست که این تلفن همراه دیگر در ایالات متحده آمریکا و چند بازار دیگر، به فروش نمی‌رسد!
OnePlus 5 دیگر به فروش نمی‌رسد!

تمامی مدل‌های OnePlus ۵ به طور محدود در دسترس هستند و به نظر شما این موضوع چه معنایی می‌دهد؟ آیا باید منتظر OnePlus ۶ ماند و یا مانند سال گذشته اضافه شدن پسوند T را به OnePlus ۵ را شاهد خواهیم بود؟

سال گذشته کمپانی OnePlus اسمارتفونش با نام OnePlus ۳ را در ماه جون منتشر کرد و OnePlus ۳T دقیقا ۵ ماه بعد در اواسط ماه نوامبر به بازار عرضه شد. حال اگر دقت کنید OnePlus ۵ نیز در ماه جون ۲۰۱۷ فروشش را آغاز کرد و اکنون چیزی به ماه نوامبر نمانده است و به نظر می‌رسد باید منتظر خبرهایی در مورد عرضه OnePlus ۵T باشیم.
OnePlus 5 دیگر به فروش نمی‌رسد!

OnePlus متعلق به شرکت بزرگ چینی با نام BBK Electronics است که علاوه بر OnePlus، دو کمپانی دیگر با نام‌های Oppo و Vivo را نیز در اختیار دارد. مجموعه این شرکت‌ها باعث شده است تا BBK Electronics در دوره‌ای در زمره ۳ شرکت برتر تولید‌کننده تلفن‌های همراه قرار بگیرد.
هر سه شرکت Vivo، Oppo و OnePlus از یک نوع طراحی بهره می‌برند که اگر اسمارتفون‌های تازه تولید شده دو برند دیگر را در کنار OnePlus ۵ بگذاریم؛ متوجه این شباهت خواهیم شد. پس اگر می‌خواهید به نوعی طراحی OnePlus ۶ را حدس بزنید؛ کافی است Oppo F۵ و یا Vivo X۲۰ را مشاهده بفرمایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج