جاباما
۶۱۲۸۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مدیر اجرایی مایکروسافت، سونی را ستود!

آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید مایکروسافت ادعا می‌کند که شرکت سونی با عرضه کنسول پلی‎استیشن ۴ پرو قدم بزرگی برداشته است و به آن باور دارد.

وب سایت گیمان - محمد جهانی: ایده ساخت ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو یکسان بوده است! آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید مایکروسافت ادعا می‌کند که شرکت سونی با عرضه کنسول پلی‎استیشن ۴ پرو قدم بزرگی برداشته است و به آن باور دارد.
مدیر اجرایی مایکروسافت، سونی را ستود!

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌، یک پله بالاتر از کنسول ایکس‌باکس وان از هر نظر قرار می‌گیرد و تفاوت‏‌های قابل‌توجهی با برادر کوچک‌تر خود دارد؛ این کنسول به‎طور مخصوص طراحی شده است تا بازی‎ها را با رزولوشن ۴K و عمکلرد سخت‌افزاری خیره‌کننده به نمایش بگذارد.

با این‌حال، بسیاری مدعی هستند که برای عرضه ایکس‌باکس وان ایکس، کمی دیر است؛ این کنسول با اختلاف زمانی قابل‎توجهی نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو، کنسول پرچمدار سونی که برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن Full HD / ۴K طراحی شده است، عرضه می‎شود.

در همین رابطه آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید و برنامه‎ریز ارشد مایکروسافت ادعا می‌کند که اقدام سونی برای عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو، هوشمندانه بوده است و رقبای خود را به منظور عرضه این کنسول تحسین می‌کند.

براساس گفته‌های آلبرت پنلو، مایکروسافت اطلاعاتی از عرضه کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نداشته است. با این‌حال، سرپرست ارشد مدیریت تولید در مایکروسافت ادعا می‌کند که ایده‌ی هر دو شرکت برای عرضه یک کنسول قدرت‌مند، با یک‌دیگر وجه اشتراک دارد.

آلبرت پنلو اعلام کرده است که ایکس‌باکس وان ایکس را نمی‌توان یک واکنش نسبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو سونی عنوان کرد زیرا پیش از عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو، ردموندی‌ها کار خود را به منظور یک توسعه قدرت‌مند آغاز کرده بودند.

«من به آنچه که سونی انجام داده است، باور دارم. آنچه که بیشتر برای من جالب است، ایده‌‌ی مشابهی بود که درنظر داشتیم؛ اگرچه در اجرای این ایده‌ها متفاوت عمل کردیم. آن‌ها برای آنچه که می‌خواستند طراحی کنند، ایده‌ی متفاوتی داشتند. [با عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو و معرفی ایکس‌باکس وان ایکس]، ممکن است به‌نظر برسد که ما نسبت به کنسول جدید سونی واکنش نشان داده‌ایم اما برخی از این موضوع آگاه هستند که [تولید ایکس‌باکس وان ایکس] سال‌ها به طول انجامیده است.»

مایکروسافت نسبت به آینده بازی‌های ۴K اطمینان دارد و به همین جهت، تمامی تمرکز خود را روی آن قرار داده است؛ ردموندی‌ها ادعا می‌کنند که ایکس‌باکس وان ایکس نسبت به کنسول‌های فعلی از نظر مشخصات سخت‌افزاری، برتری دارد. در مقایسه ایکس‌باکس وان ایکس با پلی‌استیشن ۴ پرو، باید اشاره کرد که کنسول جدید مایکروسافت می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن ۴K واقعی به نمایش بگذارد؛ این در حالی است که در کنسول نسل هشتمی سونی در واقع با تکنیک آپ‌اسکیل، بازی‌ها به جای اجرا با رزولوشن واقعی Full HD، با رزولوشن ۴K اجرا می‌شوند.

کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس که البته چندان قیمت کمی ندارد، نیمه آبان ماه با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که ایکس‌باکس وان ایکس به دلیل قیمت بالا، ممکن است نظر همه گیمرها را به سمت خود جلب نکند؛ به‌نظر می‎رسد ردموندی‌ها، فلسفه عرضه ایکس‌باکس وان ایکس را چنین عنوان می‌کنند که فروش این کنسول، انتخاب گیمرها را برای تجربه‌ی متفاوت بازی ‌های ویدیویی افزایش خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج