جاباما
۶۱۳۰۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

خودتان کیف هنری زیبا بدوزید

این کیف دوشی زیبا و ساده برای مواقعی که وسایل زیادی ندارید و فقط می خواهید کمی پول و موبایل و لوازم آرایش همراهتان باشد بسیار خوب است. لازم نیست برای خرید آن پول زیادی هزینه کنید.

خودتان کیف هنری زیبا بدوزید





برترین ها: این کیف دوشی زیبا و ساده برای مواقعی که وسایل زیادی ندارید و فقط می خواهید کمی پول و موبایل و لوازم آرایش همراهتان باشد بسیار خوب است. لازم نیست برای خرید آن پول زیادی هزینه کنید. چون این نوع کیف ها این چند ماهه خیلی مد شده اند، قیمت های بالایی هم دارند. اما پول اضافه هزینه نکنید. خودتان در خانه یکی از آنها را به رنگ دلخواه بدوزید.

خودتان کیف هنری زیبا بدوزید

وسایل موردنیاز

• کاغذ کپی
• مداد
• قیچی
• 35.5×76 سانتی متر نمد صورتی روشن
• نمد نارنجی، قرمز، بنفش، آبی روشن و زرد
• نخ گلدوزی قرمز، زرد، آبی و سبز
• کاموا در رنگ های قرمز، آبی، زرد و سبز
• سوزن
• ۳۵.۵×۷۹ سانتی متر پارچه آستری
• چرخ خیاطی
• دو تکه نوار پارچه ای در اندازه ۱۱.۵×۵۱ سانتی متر برای دسته کیف
• دو تکه پارچه نمدی به رنگ نارنجی و در اندازه 9×51 سانتی متر برای دسته کیف
• الگو: یک بیضی بزرگ کج و معوج برای پارچه قرمز، یک بیضی کج و معوج کوچک تر از قبلی برای پارچه بنفش، یک بیضی کج و معوج کوچک تر از نمونه بنفش برای پارچه نارنجی و یکی دیگر برای پارچه آبی روشن. اما سعی کنید بیضی های پارچه های آبی و نارنجی یک شکل نباشند. یک الگوی برگ که یک سرش گرد است نیز نیاز دارید.

طرز دوخت

۱. ابتدا شکل های ذکر شده را روی کاغذ الگو بکشید و سپس کاغذ را روی پارچه های مشخص شده بکشید و آنها را برش دهید. اندازه گلبرگ ها و برگ به دلخواه خودتان بستگی دارد اما سعی کنید اینقدر بزرگ باشد که خودش را نشان بدهد.

۲. با کمک نخ گلدوزی قرمز، نخ کاموایی قرمز را به صورت گل وسط پارچه نمدی بیضی و نارنجی بدوزید. از فاصله چند میلی‌متری لبه های بیرونی پارچه نارنجی را برش بدهید تا ریش‌ریش شود. همین کار را کاموای آبی و پارچه نمدی آبی و نخ آبی تکرار کنید. برای زیبایی گل های کاموایی می توانید در وسط آنها یک مهره زرد ریز بگذارید یا با نخ زرد، گرد کوک بزنید.

۳. بیضی نارنجی را داخل دایره کج و معوج قرمز رنگ بگذارید و با نخ گلدوزی قرمز بالای قسمت ریش‌ریش شده را کوک بزنید. بیضی آبی را نیز داخل دایره بنفش بگذارید و با نخ آبی کوک بزنید.

۴. پارچه نمدی صورتی را از وسط تا کنید. دو طرف لبه ها را با کوک دندان موشی به هم وصل کنید لبه های بالای کیف را نیز به طور جداگانه با نخ آبی دندان موشی کوک بزنید.

۵. از نمد سبز روشن، یک نوار باریک و بلند در اندازه ۲۳×۲ سانتی متر برش بزنید. از نمد سبز تیره نیز نواری با اندازه ۱۵.۲×۲ سانتی متر برش دهید. همان طور که در شکل می بینید، کاموای زرد را وسط نمد سبز روشن بگذارید و از بالا تا پایین کوک بزنید تا به نمد بچسبد و همین کار را با کاموای سبز روشن و نخ زرد روی نمد سبز تیره تکرار کنید.

۶. دو تکه نوار پارچه ای ۱۱.۵×۵۱ سانتی متری را از وسط تا کنید. هر کدام از نوارهای تا شده را روی نمدهای نارنجی ۹×۵۱ سانتی متری بگذارید. لبه های اضافه آن را به داخل تا کنید و لبه های آنها را با چرخ خیاطی به هم بدوزید. سپس با کمک نخ گلدوزی زرد، لبه های محل اتصال را کوک تزئینی بزنید.

۷. پارچه آستری را از وسط تا کنید. لبه های آن را چرخ کنید. از هر طرف ۱.۲ سانتی متر تو بگذارید. کیسه به دست آمده را داخل کیف بگذارید. دسته های کیف را در فاصله بین نمد و پارچه آستری قرار دهید و به هم بدوزید. روی آنها را نیز کوک تزئینی بزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jkih

      بریم آماده بخریم که بهتره پول همین وسایلم خودش کلی میشه حتی بیشتر

    • شاکی

      چه زیبا
      بازم بزارید
      مرسی

    • طوطي

      ديگه همين مونده بريم خشتك شلوارمون رو بكنيم كيف!!! مردم رو چي فرض كرديد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج