۶۱۳۱۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پاکسازی «شوش» و «مولوی» از معتادان

رئیس پلیس پایتخت از اجرای مرحله دیگری از طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر در منطقه شوش و مولوی خبر داد و گفت: در این طرح ۸۲۰ معتاد خیابانی ساماندهی، ۲۵۵ خرده‌فروش دستگیر و ۳ باند بزرگ قاچاق موادمخدر منهدم شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پایتخت از اجرای مرحله دیگری از طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر در منطقه شوش و مولوی خبر داد و گفت: در این طرح ۸۲۰ معتاد خیابانی ساماندهی، ۲۵۵ خرده‌فروش دستگیر و ۳ باند بزرگ قاچاق موادمخدر منهدم شد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر و ساماندهی معتادان در منطقه شوش و مولوی اظهار کرد: در این مرحله از طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر که از شب گذشته در محدوده شوش، مولوی و منطقه ۱۲ شهر تهران به اجرا درآمد، همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند ۳ باند بزرگ و مطرح موادمخدر را مورد ضربه خود قرار دهند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این عملیات ۸ نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند افزود: ماموران پلیس موفق شدند ضمن انهدام این باند، بیش از ۸۷۰ کیلوگرم انواع موامخدر را که متاسفانه بیشترین آن از نوع ماده مخدر «هروئین» بود کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای این مرحله از طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ۲۵۵ خرده‌فروش حلقه رابط بین قاچاقچیان موادمخدر و معتادان بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی با اعلام خبر جمع‌آوری ۸۲۰ معتاد خیابانی و متجاهر به منظور ساماندهی این افراد در پاسخ به انتقادات خبرنگاران درخصوص چرایی عدم پای کارآمدن دستگاه‌های مسئول دیگر و رها شدن این معتادان پس از تحویل به مراکز نگهداری گفت: وظیفه پلیس و نیروی انتظامی جمع‌آوری و تحویل معتادان به مراکز بازپروری است و امیدواریم عزیزان بهزیستی و وزارت بهداشت به صورت جدی‌تر به این مسائل رسیدگی کنند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه کمپ‌های تهران ظرفیت نگهداری بیش از ۱۰ هزار نفر را دارا هستند خاطرنشان کرد: همکاران ما پس از جمع آوری این معتادان از سطح شهر، آن‌ها را به ماموران بدرقه این مراکز تحویل می‌دهند و ما به صورت مستمر وظایف خودمان را در این بخش انجام خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج