جاباما
۶۱۳۱۵۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

توییتر، امکان ذخیره کردن توییت ها را فراهم می‌کند

امکان ذخیره‌ کردن توییت‌ها و مطالعه آن‌‌ها در آینده ویژگی‌ جالبی است و در همین زمینه باخبر شدیم توییتر به زودی امکان ذخیره کردن توییت‌ها را فراهم می‌کند.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: امکان ذخیره‌ کردن توییت‌ها و مطالعه آن‌‌ها در آینده ویژگی‌ جالبی است و در همین زمینه باخبر شدیم توییتر به زودی امکان ذخیره کردن توییت‌ها را فراهم می‌کند.
توییتر، امکان ذخیره کردن توییت ها را فراهم می‌کند

کیث کولمَن (Keith Colman)، یکی از مدیران ارشد توییتر اعلام کرد که در آینده‌ای نامشخص قالبیت Save For Later به توییتر اضافه خواهد شد.

این مدیر ارشد که خبر اضافه شدن این ویژگی جدید را از طریق حساب کاربری خود در توییتر با هواداران به اشتراک گذاشته است مدعی شد کاربران مدت‌های زیادی است که به دنبال ویژگی برای بوک‌مارک کردن توییت‌ها و ذخیره آن‌ها برای مطالعه یا ارجاع در زمان‌های بعد هستند.

گاهی اوقات توییت‌ها یا استوری‌هایی وجود دارد که در حال حاضر زمانی برای پاسخ دادن به آن‌ها ندارید، این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا با ذخیره کردن توییت مورد نظر، در فرصت مناسب به آن پاسخ دهد.

بعضی از مواقع هم ویدئو‌هایی را در توییتر مشاهده می‌کنید که قصد دارید آن‌ها را در آینده نیز دوباره تماشا کنید، این قابلیت به کاربر اجازه می‌‌دهد توییت‌ها را عملاً بوک‌مارک کرده و در آینده ویدئوی مورد نظر خود را مجدد مشاهده کند.

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتماً خبر آزمایش افزایش محدویت کاراکترها را به ۲۸۰ کاراکتر را از جانب توییتر خوانده‌اید.

چنین امکاناتی حکایت از عزم توییتر برای بهینه‌تر کردن این شبکه اجتماعی بزرگ و پرکاربر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج