جاباما
۶۱۳۳۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

در انتخابات ۹۸ مردم کاری به چپ و راست ندارند

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مورد ائتلاف مستقلین و اصلاح طلبان در انتخابات ۹۸ گفت: الان نمی توان پیش بینی درستی از انتخابات ۹۸ داشت ولی در مجموع مردم از هر افراط و تفریطی بیزار هستند، چه اصلاح طلبان این افراط و تفریط را داشته باشند چه اصولگرایان باشند مردم از آنها روی گردان می شوند.

نامه نیوز: مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مورد ائتلاف مستقلین و اصلاح طلبان در انتخابات ۹۸ گفت: الان نمی توان پیش بینی درستی از انتخابات ۹۸ داشت ولی در مجموع مردم از هر افراط و تفریطی بیزار هستند، چه اصلاح طلبان این افراط و تفریط را داشته باشند چه اصولگرایان باشند مردم از آنها روی گردان می شوند.

وی اظهار داشت: مردم در حال حاضر به دنبال یک اتفاق هستند، در انتخابات ۹۸ مردم کاری به جریان چپ و راست ندارند و به تفکری رای می دهند که برنامه درست داشته باشد، بر فرض مثال بنده در دوره قبل هیچ تلاشی برای ریاست جمهوری آقای روحانی نداشتم اما دراین دوره حداکثر تلاش خود را در جهت موفقیت وی انجام دادم چون آقای روحانی تاکید داشت که تعامل اقتصادی من در گرو تعامل سیاسی ام است .

لاهوتی بیان کرد: آقای روحانی توانست در چهارسال اول به خوبی تعامل سیاسی را ایجاد کند و الان مردم منتظر تعامل اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی هستند، اگر حل شود مردم در انتخابات های آینده نیز به این جریان فکری رای می دهند اما اگر شاهد تحولی نباشند قطعا به دنبال حرکت نو جدیدی می روند و جریانی را مورد حمایت قرار می دهند که این حرکت نو را دنبال کند.

وی تاکید کرد:اصلاح طلبان نباید مغرور شوند و ادعا کنند که آنها برنده میدان شده اند چراکه این اعتدالیون بودند که در انتخابات گذشته موفق شدند، این اعتدالیون ترکیبی از اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل هستند و قطعا این تفکر برای دوره بعد نیز قابل حفظ کردن است یعنی اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل می توانند مجددا در انتخابات ۹۸ در کنار هم قرار گیرند و موفق باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      کم کم دارند التماس میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج