۶۱۳۴۲۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ: برجام، ناشیانه ترین توافق است

رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با تلویزیون فاکس نیوز برجام را &#۰۳۹;یکی از ناشیانه ترین توافق ها&#۰۳۹; خوانده و گفت که آمریکا در این توافق ۱۵۰ میلیارد دلار داده و هیچ چیزی به دست نیاورده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با تلویزیون فاکس نیوز برجام را 'یکی از ناشیانه ترین توافق ها' خوانده و گفت که آمریکا در این توافق ۱۵۰ میلیارد دلار داده و هیچ چیزی به دست نیاورده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز پیرامون برجام سخن گفت و آن را 'یکی از ناشیانه ترین توافق ها' خواند که تاکنون دیده است.
وی گفت: (هیلاری) کلینتون میلیاردها دلار پول و خیلی چیزهای دیگر به آن ها (ایران) داد و آن ها پیش از آنکه جوهر قرار داد خشک شود، فعالیت های موشکی و هسته ای خود را دوباره شروع کردند.
ترامپ گفت: ۱۵۰ میلیارد دلار دادیم، هیچ چیزی به دست نیاوردیم. آنها (ایران) راهی پیدا کردند که خیلی سریع به تسلیحات هسته ای برسند.
وی با اشاره به انتقال پول نقد مربوط به بدهی آمریکا به ایران در دولت باراک اوباما، افزود: ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، این پولی است که از جیب شما رفت. می دانید این (پول) در چند هواپیما جا می شود؟
ترامپ همچنین گفت: تا حالا یک میلیون دلار را مثلا در تبلیغات دیده اید که به صورت اسکناس های ۱۰۰ دلاری است؟ پول زیادی است. ۱.۷ میلیارد دلار است. شاید بگویید چه کسی اجازه این کار را داشته و افرادی که آن را منتقل کردند، چه کسانی هستند؟
وی اضافه کرد: شما آنها را دوباره نخواهید دید! پس این بدترین توافق است. هیچ چیزی به دست نیاوردیم. تاکید می کنم هیچ چیزی به دست نیاوردیم.

ترامپ قرار است روز جمعه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در یک سخنرانی راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران را که تصمیم احتمالی وی برای رد پایبندی ایران به برجام بخشی از آن است، اعلام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریای

      پس اینهمه پول داد امریکا چرا اخبار اعلام نکرد پول هارو چیکار کردن کجا خرج شد کدوم کارخانه احداث شد تازه حقوق ها عقب افتاد

    • علی

      مردتیکه دیوانه...پول پرست بی سواد کودن

    • ناشناس

      فقط ادعایی هیچ غلطی نمیکنی ...جمع کن این چرندیاتو

    • بدون نام

      تنها حرف درستی که ترامپ زده همینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج