۶۱۳۴۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیس بوک: پست های سیاسی و مذهبی را چک می‌کنیم

مدیر ارشد امنیتی فیس‌بوک درباره انتشار مطالب بی‌پایه و اساس در این شبکه اجتماعی اظهار داشت: مسئله مبارزه با اخبار کذب فیس بوک بسیار پیچیده است اما ما محتواهای سیاسی و مذهبی را کنترل می‌کنیم.

وب سایت کلیک: مدیر ارشد امنیتی فیس‌بوک درباره انتشار مطالب بی‌پایه و اساس در این شبکه اجتماعی اظهار داشت: مسئله مبارزه با اخبار کذب فیس بوک بسیار پیچیده است اما ما محتواهای سیاسی و مذهبی را کنترل می‌کنیم.
فیس بوک: پست های سیاسی و مذهبی را چک می‌کنیم

الکس استاموس، مدیر ارشد امنیتی فیس‌بوک در مورد انتشار اخبار بی‌پایه و اساس در این شبکه اجتماعی گفت: مسئله مربوط به اخبار دروغین، بسیار پیچیده و خطرناک است.

وی در بررسی‌های خود در مورد سوء استفاده روسیه از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار دروغین در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به دنبال چاره‌ای برای کنترل این‌گونه اخبار است.

استاموس در توییتی که به‌ تازگی منتشر کرده است به دشواری‌های این کار از طریق برنامه‌های کامپیوتری اشاره کرد.

وی آسان‌ترین راه اصولی برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب فیس بوک را که توسط ربات‌ها منتشر می‌شود، استفاده از روش فیلترینگ دانست. فیس‌بوک بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو برای بررسی محتواهای منتشر شده در این فضا را بکار گرفته است و تنها به روش‌های کامپیوتری اکتفا نمی‌کند.

این شرکت همچنین با انتشار خبری اعلام کرده است، تمام پست‌هایی که شامل محتوای سیاسی، مذهبی و اجتماعی است را تحت کنترل و بررسی قرار می‌دهد اما به‌گونه‌ای که هیچ‌کدام از مطالب سانسور نگردد.

استاموس همچنین نوشته است: بسیاری از مردم در مورد این اقدام فیس‌بوک هیچ اطلاعی ندارند و نمی‌دانند چه اندازه این اقدام کاربردی است.

جالب است بدانید تمام این اقدامات تنها به دلیل اخبار و اطلاعات دروغینی بود که در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ در فضای مجازی به‌ خصوص فیس‌بوک منتشر شد. از این‌ رو، این شبکه معتقد است تمام این فعالیت‌ها از سوی دولت روسیه بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج