۶۱۳۴۴۷
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش وزیر دفاع به ‌تهدیدات اخیر مقامات آمریکا

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضدتروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سپاه قدرتمندترین نهاد ضدتروریستی و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در واکنش به مواضع و تهدیدات اخیر دولت و مقامات آمریکا اظهار داشت: سپاه، ارتش و سایر قوای کشور، متحد و یکپارچه در مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تنش‌آفرین دولت آمریکا ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد با توسعه جنگ نیابتی و تروریسم امنیت منطقه را به خطر بیندازند.

وزیر دفاع‌ هرگونه تعرض به ارکان نظام نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تعرض به کلیت نظام تلقی کرد و افزود: مجموعه کشور اعم از ملت، قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با قاطعیت آن را خنثی و سرکوب خواهند کرد.

امیر حاتمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مقتدرترین و محبوب‌ترین نیروی ضدتروریست منطقه یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی متعلق به همه ملت‌های منطقه است و برای صیانت از امنیت و آرامش منطقه مجاهدت‌های بی‌نظیر و فداکاری‌های درخشانی را به منصه ظهور رسانده است.

وزیر دفاع تروریست‌خواندن و تحریم سپاه را یک نوع اقدام تروریستی ذکر کرد و ادامه داد: هر توطئه و اقدام تضعیف‌کننده این نهاد ضدتروریستی کمک به گسترش تروریست و ناامنی در منطقه و جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به وضوح روشن است که پشت صحنه اینگونه اقدامات خصمانه لابی صهیونیست در آمریکاست و البته آتش‌افروزی جدیدی است که دودش به چشمان مردم و ارتش آمریکا خواهد رفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه راهی که ترامپ انتخاب کرده جهان را به سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد و زیبنده کشوری که خود را منادی صلح و مدافع حقوق بشر می‌داند، نیست، تصریح کرد: مردم، نخبگان و عقلای آمریکا و جهان چنین سیاست‌ها و اقدامات خشن و خطرناکی را برنمی‌تابند.

امیر حاتمی در پایان گفت: ترامپ تصمیمی را اتخاذ نکند که برکناری او از قدرت را به مطالبه‌ای جهانی و اقدامی ضروری برای پایان جنگ، خشونت و ناامنی قلمداد شود.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن جلالپور

      زنده باد ایران مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراعیل فقط و فقط ایران جانم فدای کشورم جانم فدای رهبر عزیزم امام خامنه ای

    • بدون نام

      جنگ روشاخش

    • سعید

      به نظر من اگر جنگی صورت بگیره باید تمام کشور های عربی حامی آمربکا مورد اثابت موشک قرار بگیرن چون اینها بدتر از آمریکا هستن وچه بسا ازهر نظر پشتیبان کننده آمربکا هستن پس جنگ فقط نباید تو کشور ما باشه اونا هم لاید بسوزن از کره شمالی که کمتر نیستیم

    • بدون نام

      درصورت جنگ باید همه خانواده های ایران مسلح شون..تا هیچ کدومشون گیر این نامردا نیفتن تا در موقع اضطراری خانوادها بتونن از خودشون دفاع کنن

    • محمد

      به نظر من تنها کشورهایی که قدرت نظامی اول نیستند و می توانند در مقابل آمریکا مقاومت کنند ایران وکره شمالی است ایران به خاطر اتحاد مردم بواسطه اسلام وولایت فقیه و کره شمالی هم به خاطر بمب اتمی.
      البته ایران باید آمادگی سریع تهیه ویا ساخت بمب اتم را داشته باشد تا در صورت حماقت آمریکا بتواند مقابله به مثل کند

    • سعید ایرانی

      آماده نبرد و مطیع امر رهبریم و هرگز یک بار دیگر اجازه تجاوز به هر قیمتی را نخواهیم داد
      ای رهبر آزاده آماده ایم آماده

    • بدون نام

      این مردک احمق از موقعی که به تخت نشسته چندین قراردادکشورش را با دیگر کشورها باطل کرده است منتظر اقدامات بعدی او در باره ی کشورهای دیگر باشید .ضرب المثلی است که عدو شود سب خیر گر خدا خواهد

      پاسخ ها

      • اردشیر حسینی

        بنظرمن باید عربستان گوشمالی بشه تازیر پای امریکا نشینه برای ایران هرچند غلطی نمی توانند بکنن ولی شکرخدا دلیر مردان نظامی ازارتش وسپاه با یاری خداوند دست هرناکسی راکوتا ه میکنن ما مردم وطن دوست پشتیبان وحامی ایران تااخرین لحظه هستیم درود خداوند برشما پاسداران که ازمردم ضعیف دنیا دفاع میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج