۶۱۳۴۵۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مینی از مدل ۱۴۹۹ GT رونمایی کرد

کمپانی مینی در بین خودروسازان یادآور ماشین هایی با ابعاد کوچک اما ساختار و طراحی بسیار جذابی است که طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد و البته از سال ۱۹۹۴ جزو زیرمجموعه های BMW به فعالیت خود ادامه می دهد اخیرا از جدیدترین خودروی رده ورودی خود در کلاس ماشین های GT با نام ۱۴۹۹ GT رونمایی کرده است.

مجله سخت افزار: کمپانی مینی در بین خودروسازان یادآور ماشین هایی با ابعاد کوچک اما ساختار و طراحی بسیار جذابی است که طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد. این شرکت که در اصل یک کمپانی انگلیسی به حساب می آید و البته از سال ۱۹۹۴ جزو زیرمجموعه های BMW به فعالیت خود ادامه می دهد اخیرا از جدیدترین خودروی رده ورودی خود در کلاس ماشین های GT با نام ۱۴۹۹ GT رونمایی کرده است.
مینی از مدل 1499 GT رونمایی کرد

طراحی این خودروی زیبا با الهام گرفتن از مدل ۱۲۷۵ جی تی که در سال ۱۹۶۹ عرضه شده بود انجام گرفته و دلیل نام گذاری آن با این عدد هم آن است که تنها ۱۴۹۹ دستگاه از مدل ۱۴۹۹ GT ساخته خواهند شد. در نتیجه با یک ماشین مقیاس محدود و در نتیجه نسبتا گران قیمت تر مواجه هستیم.
مینی از مدل 1499 GT رونمایی کرد

در قلب این خودرو به جای مدل استاندارد ۱.۲ لیتری رده ورودی از پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر استفاده شده که قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار نیرو می باشد. شتاب صفر تا ۱۰۰ مینی جدید نیز ۱۰.۱ ثانیه است که به نظر هیجان انگیز ی رسد. به گفته مینی تنها دو رنگ مشکی و سفید برای این خودرو در نظر گرفته شده که نشان دهنده حفظ سبک کاری کلاسیک این شرکت است.
مینی از مدل 1499 GT رونمایی کرد
به علاوه برای GT تر شدن ماشین جدید تجهیزات اختصاصی جان کوپر نظیر بامپر و اسپویلر نیز در آن به کار گرفته شده. صندلی های اسپورت JCW با تودوزی قرمز و سیستم ارتباطی Mini Connected برای اتصال به تلفن های هوشمند نیز از دیگر ویژگی های 1499 GT هستند.

نسخه اولیه این خودرو یعنی 1275 جی تی را می توان بهترین مثال برای یک خودروی کلاسیک اسپورت ساخت مینی در نظر گرفت. در نتیجه باز طراحی آن اهمیت بسیار زیادی برای مینی و طرفداران این برند دارد. به گفته مینی مدل 1499 GT تنها برای بازار بریتانیا و با قیمت پایه 16990 پوند عرضه خواهد شد و اولین سری از آن نیز از نوامبر امسال در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج