جاباما
۶۱۳۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۲۱


فال روزانه 1396/07/21
فال روزانه جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 21 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، جذاب، بلند پرواز، با استعداد و در انجام کارهایتان با برنامه هستید. استقلال ذاتی شما و توانایی فوق العاده ای که در گرفتن تصمیمات جسورانه از خودتان نشان می دهید همه را به شما جذب می کند، اما گاهی با لجبازی ها و دیکتاتور مآبی هایتان آنها را از خود می رانید. امسال زمانی فوق العاده برای گرفتن تصمیمات مهم تجاری خواهد بود و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. فعالیت ها و معاملات مربوط به املاک و مستغلات نیز می توانند سود خوبی برای شما به ارمغان بیاورند. در سفری دوردست که به احتمال زیاد هم به خارج از کشور خواهد بود حسابی خوش خواهید گذراند و شاید حتی نیمه ی گمشده تان را هم پیدا کنید. اگر پیش از این در وضعیت سلامتی خود با مشکلی مواجه بوده اید امسال باید دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید و به طور مرتب زیر نظر دکترتان باشید. ماه های بهمن، اردیبهشت، تیر و شهریور مهم ترین ماه های سال جدید خواهند بود.
فال روزانه 1396/07/21
مهمانی شب گذشته باعث شده است امروز احساس کسالت و بی حوصلگی کنید! شاید دیشب به شما خوش گذشته باشد، اما با آن همه خوش گذرانی و بعد از آن همه چیزی که خورده اید امروز اصلا احساس خوبی ندارید. سعی کنید امروز غذاهای سبک بخورید و اگر برایتان ممکن است به پیاده روی بروید. این کار باعث خواهد شد که حالتان خیلی بهتر شود و علاوه بر این از لحاظ روحی نیز به باز شدن ذهنتان و فراموش کردن افکار ناخوشایند نیز کمک خواهد کرد. شما کارهای ناتمام زیادی برای انجام دادن دارید و به همین دلیل هم شاید امروز وقت کافی برای تفریح نداشته باشید، اما تمام کردن این کارها خیلی بیشتر از تفریح کردن حالتان را خوب خواهد کرد.

فال روزانه 1396/07/21
امروز دوستان و اطرافیانتان دارند کمی از ذات خوب و مهربان شما سوء استفاده می کنند. آنها از شما می خواهند کارهایی را برایشان انجام دهید و یا در مورد مسائلی به آنها مشورت بدهید که شما هیچ علاقه ای به آنها ندارید، اما دلتان هم نمی خواهد روی طرف مقابلتان را زمین بیندازید. شما خودتان هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس اگر به هیچ عنوان حاصر نیستید به آنها «نه» بگویید، حداقل بگویید که بعدا این کار را برایشان انجام خواهید داد. زمان شما محدود است و نباید هم بیش از حد خودتان را در فشار قرار دهید. شاید امروز عشقتان شما را به خاطر موضوعی مورد مؤاخذه قرار دهد، درست است که این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست، اما دعوا به راه نیندازید.

فال روزانه 1396/07/21
امروز اعضای خانواده تان یک عالمه کار برای انجام دادن دارند و خیلی بیشتر از آنچه فکرش را کرده بودید از شما انتظار کمک و همراهی دارند. خونسردی خودتان را حفظ کنید و بی آن که واکنش تندی نشان دهید به کارهای خودتان هم فکر کنید و بر اساس اولویت بندی پیش بروید. از این که برنامه های خودتان را به آنها بگویید ترسی نداشته باشید، اما اگر کار واجبی ندارد حتما به آنها کمک کنید، به هر حال همه ی ما نسبت به خانواده ی خود مسئولیت هایی داریم. امروز شما گزینه های زیادی برای تفریح و خوشگذرانی دارید و انتخاب کردن برایتان کمی سخت شده است، فقط مواظب باشید خودتان را زیاد خسته نکنید و شب را به استراحت اختصاص دهید.

فال روزانه 1396/07/21

امروز شاید به یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان در نقل مکان به خانه و یا شهری دیگر کمک کنید، شاید هم دوستانتان از شما بخواهند در رابطه با مسائل شخصی، کاری و یا حقوقیشان با آنها همفکری کنید، خلاصه این که هر کسی که به شما برسد کاری دارد که از شما بخواهد برایش انجام دهید. کمک به دیگران واقعا ارزشمند و قابل تقدیر است، اما به شرطی که به زندگی شخصی شما لطمه ای وارد نکند و مانع پیش بردن برنامه های خودتان نشود. شاید خیلی از آنها بتوانند کمی منتظر بمانند و روز دیگری به سراغتان بیایند تا شما بتوانید از روز تعطیل خود لذت ببرید و وقتی که باید به خودتان اختصاص بدهید را قربانی دیگران نکنید.
فال روزانه 1396/07/21

امروز یک نفر از دوستان و نزدیکانتان ممکن است با پیشنهاد انجام یک سرمایه گذاری مشترک به سراغتان بیاید و طوری صحبت کند که انگار قرار است پول و ثروت بی حد و حصری را بی هیچ سختی و مشقتی در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که اگر چیزی آنقدر خوب به نظر می رسد که نمی توانید آن را باور کنید به احتمال زیاد به هیچ عنوان نباید آن را باور کنید. اگر این پیشنهاد خیلی وسوسه کننده به نظر می رسد چند روزی وقت بخواهید تا به آن خوب فکر کنید، احتمالا تا فردا خیلی منطقی تر می توانید در این مورد تصمیم گیری کنید. اصلا چرا باید روز تعطیلتان را با فکر کردن به کار و تجارت بگذرانید؟! امروز اصلا به این چیزها فکر نکنید و فقط خوش بگذرانید.

فال روزانه 1396/07/21
امروز شما احساس می کنید هیچ حد و مرزی برای میزان انرژی جسمانیتان وجود ندارد و دلتان می خواهد خودتان را یک جوری از شر این همه انرژی خلاص کنید! با این حال اصلا به نفعتان نیست که قله ی کوهی را فتح کرده یا برای مدت طولانی پیاده روی یا شنا کنید. این کار باعث خواهد شد در پایان روز هیچ انرژی و توانی برایتان باقی نماند و فردا هم روز اول هفته را با خستگی و بدن درد آغاز کنید. کمی کوهنوردی در ساعات آغازین روز، یا فعالیت هایی که انرژی بیش از حدی لازم ندارند انجام دهید تا بتوانید بعدازظهر را در خانه استراحت کنید. البته در خانه هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که می توانید از این همه انرژی برای پیش بردن آنها استفاده کنید.

فال روزانه 1396/07/21
امروز مسئولیت هایی که به عهده دارید ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید به کسی وعده ی کمک و همراهی داده باشید، اما الان ببینید زمان و انرژی لازم برای عمل کردن به قولی که داده اید را ندارید. از این که واقعیت را به طرف مقابلتان بگویید خجالت نکشید و وحشت نکنید. شاید بتوانید راه دیگری برای کمک کردن به او پیدا کنید، اما حتی اگر نتوانید هم بهتر از این است که او را بی خبر بگذارید و جواب تماسش را ندهید. امروز شما بهترین میزبان دنیا خواهید بود و هر کسی که به خانه تان بیاید از مهمان نوازیتان لذت خواهد برد. این وظیفه هر میزبانی است که با تمام وجود از مهمان خود پذیرایی کند، اما وسواس بیش از حد هم به خرج ندهید تا مهمانتان معذب نشود!

فال روزانه 1396/07/21
اجازه ندهید مثبت نگری سهل انگارانه شما را گول بزند. درست است که زحمات و تلاش های شما بی نتیجه نخواهند ماند، اما مسیری که به موفقیت می رسد به جای یک خیابان سنگ فرش شده در واقع مسیری ناهموار و پر پیچ و خم خواهد بود. در حال حاضر نقش هیچ کس در رسیدن شما به خواسته هایتان پررنگ تر از خودتان نخواهد بود. دوستان و اعضای خانواده آنقدر درگیر کارهای خودشان هستند که حتی برای مشاوره و هم فکری هم نباید حساب چندانی روی آنها باز کنید. خودتان را باور داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید بهتر از هر کس دیگری رهبری زندگی خود را به دست بگیرید و خواسته هایتان را به دست بیاورید.

فال روزانه 1396/07/21
امروز شما به هر دلیلی ممکن است که در مرکز توجه قرار بگیرید. شاید قرار است کلاسی برگزار کنید، یک سخنرانی انجام دهید و یا فقط به خاطر این که جذاب ترین فرد حاضر در یک مهمانی هستید به ستاره ی مجلس بدل شوید. در هر صورت شما بین لذت بردن از این وضعیت و نگرانی برای این که مبادا آن طوری که از شما انتظار می رود ظاهر نشوید گیر کرده اید. چرا از دوستان نزدیکی که در اطرافتان هستند نمی پرسید تا خیالتان راحت شود؟! اگر هدفی را دنبال می کنید باید این هدف را به هدف های کوچک تر تقسیم کرده و مرحله به مرحله خودتان را به آن نزدیک کنید. یک پرش خیلی بلند به احتمال زیاد شما را به مقصد نخواهد رساند.

فال روزانه 1396/07/21
امروز شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و اصلا احساس نمی کنید که امروز یک روز تعطیل است! هر قدر بیشتر می دوید کارهای کمتری را به انجام می رسانید و شاید حتی چند تماس مهم که حتما باید امروز می گرفته اید را هم فراموش کنید. با این روش شما تا آخر روز هم کارهایتان را به انجام نخواهید رساند. کمی دست نگه دارید و حتی به خودتان استراحت بدهید و کاری که باعث آرامشتان می شود را انجام دهید. سپس لیست کارهایتان را نوشته و با خونسردی و بر اساس اولویت پیش بروید. حتی اگر به انجام همه کارهایی که در برنامه تان داشته اید هم نرسید هچ اشکالی ندارد، بیخود خودتان را دیوانه نکنید!

فال روزانه 1396/07/21
در این روزهای آخر ماه هزینه های غیر مترقبه ای ممکن است برایتان پیش بیایند و حساب و کتاب هایی که برای بودجه تان کرده بودید را به هم بریزند. شاید مجبور شوید از یک نفر قرض کرده و بدهیتان به یک نفر دیگر را پرداخت کنید و این وضعیت برایتان گران تمام می شود. شما نباید خودتان و یا دیگران را برای پیش آمدن این وضعیت سرزنش کنید، زیرا این وضع کاملا موقتی است و طی چند روز آینده همه چیز به روال عادی باز خواهد گشت. این روزها باید سعی کنید کمی بیشتر از همیشه مواظب رژیم غذایی خود باشید و از مصرف غذاهای چرب و پرکالری تا جای ممکن خودداری کنید، زیرا این کار علاوه بر ایجاد اضافه وزن سلامت شما را هم به خطر خواهد انداخت.

فال روزانه 1396/07/21

امروز بداخلاقی و بی حوصلگی دوست صمیمی و یا شریک زندگیتان باعث ناراحتیتان شده و شما را هم دچار افسردگی کرده است. او میلی به صحبت کردن با شما نشان نمی دهد و شما نگران این هستید که مبادا کار اشتباهی کرده و یا حرف بدی زده باشید. به احتمال زیاد این حالت های او هیچ ارتباطی به شما ندارد و مسئله ای کاری و یا مسائل شبیه به آن باعث ناراحتی اش شده اند. سعی نکنید او را مجبور کنید در مورد این موضوع با شما صحبت کند، زیرا این کار تنها باعث خواهد شد فاصله ی بیشتری از شما بگیرد. سر خودتان را با کارهایی که در خانه به عهده دار ید گرم کنید و منتظر بمانید تا خودش به سراغتان بیاید و سر صحبت را باز کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تولدم مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج