۶۱۳۷۸۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

کره شمالی: حاضر به گفتگو نیستیم

خبرگزاری کره شمالی بامداد جمعه گزارش کرد که این کشور به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست در مورد برنامه هسته ای نظامی خود گفت و گو کند.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری کره شمالی بامداد جمعه گزارش کرد که این کشور به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست در مورد برنامه هسته ای نظامی خود گفت و گو کند.

این کشور تاکید کرده است که برنامه نظامی تسلیحاتی کره شمالی و موشک های بالستیک قاره پیمای این کشور هرگز روی میز مذاکره قرار نخواهد گرفت.

«ری یونگ هو» وزیر امورخارجه کره شمالی هم در مصاحبه ای که ایتارتاس از او نقل کرده ، گفته که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشتر جرقه جنگ میان دو کشور را زده و فتیله را روشن کرده است.

او افزود، ما و آمریکا در آخرین مراحلی هستیم که دیگر نمی توان آن را با واژه ها تعبیر و تعریف کرد و مساله اینجاست که رودروی یکدیگر قرار گرفته ایم .

وزیر امورخارجه کره شمالی تاکید کرد، ترامپ آتش جنگ را روشن کرده است و ما باید آخرین مرحله را نیز در برابر این فرد مجنون حل و فصل کنیم و این دیگر با زبان و الفاظ قابل حل و فصل نیست بلکه فقط شعله های آتش حلال مشکلات خواهد بود.

این اظهار نظرها به دنبال آن مطرح می شود که روزنامه «هرالد» از کره جنوبی گزارش کرد : کره شمالی موفق شده است برنامه عملیات رزمی آمریکا و کره جنوبی علیه این کشور را از طریق هک رایانه ای سرقت کند.

کره شمالی می گوید، در آخرین مرحله هسته ای تسلیحاتی قرار دارد که با آن قدرت بالایی برای مقابله با تهدید آمریکا پیدا خواهد کرد و به توازن قدرت با واشنگتن خواهد رسید.

هفته آینده مصادف با یازدهمین سالگرد آزمایش اولین بمب اتمی کره شمالی در سال ۲۰۰۶ میلادی است و برخی گزارش ها حاکی است این کشور ممکن است دست به آزمایش اتمی و یا موشکی تازه ای بزند.

آمریکا بتازگی با بمب افکن های خود رزمایش شبیه سازی پرتاب موشک های هوا به زمین آزمایش کرد که ژاپن هم در منطقه دریای شرقی به این تمرینات ملحق شده و کره جنوبی هم با جنگنده های اف ۱۵ در آن مشارکت داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      یعنی باید افرین گفت به کره شمالی که حال امریکا رو خوب گرفته.ما هم باید همینجور مقتدر و جدی جلو امریکای مستبد بایستیم

    • بدون نام

      ای بدبخت خپل مردم کشور تو بیچاره کردی دارن علف میخورن اشغال

    • بدون نام

      آفرین به شما همون کلاهی که بنام برجام سر ما گذاشتند سر شما خواهند گذاشت

    • بدون نام

      بهترین گزینه شروع جنگ است
      اهمال کردن در ان پشیمانی دارد هرچه سریعتر جنگ باید شروع شود

    • سید

      من با سیاست کره و مردم داری اون کاری ندارم فقط با این کارش که سرشاخ امریکا میکنه و رو نمیده به امریکا موافقم. ادم نباید زیر بار حرف زور بره

    • بدون نام

      اون یک احمق است
      به جای این بیشعوری ها باید دو کره با هم یکی میشدند مثل المان و مردمش لذت میبردند
      دائم میگه ژاپن را غرق میکنیم
      نمیدونه پدرش رو در میارند اشغال

    • بدون نام

      آفرین .کاری کردید که حالا آمریکا از روی ضعف دست از رجز خوانی برداشته و خواستار مذاکره هست اما کره شمالی که آمریکا را بدرستی شناخته میگوید حاضر به مذاکره نیست .با آمریکا بایستی اینگونه با اقتدار صحبت کرد تا حساب کار دستش بیاید

    • بدون نام

      کسی که نظر داده مردمش دارن علف میخورند اگر بر فرض محال که اینطور هم باشد باید به این مردم آفرین گفت که با این مشکلات میسازند و حاضر به قبول حرف زور نیستند و نهایتا هم پیروز میشوند در مکتب ما شیعیان هم آقا امام حسین (ع) جان خود و یارانشان را دادند ولی حاضر نشدند زیر بار ظلم و ستم و زور بروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج