۶۱۳۸۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استفاده از مدهای مختلف در حمل‌ و نقل عمومی

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، ری و تجریش از ارائه برنامه ۴ ساله حمل‌ونقل عمومی در هفته آینده خبر داد و گفت: تذکرات لازم را درباره خط ۷ مترو داده‌ایم و پیامد بهره‌برداری از آن بر عهده مسئولان مترو است.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، ری و تجریش از ارائه برنامه ۴ ساله حمل‌ونقل عمومی در هفته آینده خبر داد و گفت: تذکرات لازم را درباره خط ۷ مترو داده‌ایم و پیامد بهره‌برداری از آن بر عهده مسئولان مترو است.

محمد علیخان درباره اولویت‌های کمیسیون در حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: ما به عنوان نخستین کمیسیون شورا تصمیم گرفتیم برنامه چهار ساله‌ای را در حوزه حمل‌ونقل عمومی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در هفته آینده برنامه ما در خصوص حمل‌ونقل عمومی و توسعه آن و همین‌طور ورود بخش‌های جدیدی به این حوزه آماده و تحویل داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه‌ مدهای مختلف حمل‌ونقل عمومی در این برنامه چهار ساله دیده شده است، گفت: روز گذشته نیز با مسئولان ذیربط شهرداری جلسه‌ای برگزار شد و در خصوص این برنامه نقطه‌نظرات دریافت شد.

علیخانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تعیین تکلیف خط ۷ مترو، اظهار داشت: جلسات متعددی در خصوص این خط مترو برگزار شده است و یک ماه از فرصتی که مسئولان مترو داشتند می‌گذرد.

وی بیان داشت: از نظر ما ادامه بهره‌برداری از خط مترو عواقب آن بر عهده مسئولان مترو است و ما تذکرات لازم را در این خصوص داده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: وظیفه شورا تذکر، کنترل و نظارت است و اگر در موضوع پلاسکو هم شورای شهر مقصر شناخته شد به این دلیل بود که از مباحث نظارتی غفلت کرده بود.

وی گفت: ما به مواردی که برای شهر و شهروندان خطرآفرین است تذکر خواهیم داد و عواقب آن بر عهده مسئولان و سازمان‌هایی است که به این تذکر توجه نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج