۶۱۳۸۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قابلیت امکان ذخیره توییت در توییتر

پس از خبر کاهش محدودیت کاراکترها در توئیتر، هم اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده که به زودی امکان ذخیره‌ و بوکمارک توئیت‌ها برای کاربران فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از خبر کاهش محدودیت کاراکترها در توئیتر، هم اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده که به زودی امکان ذخیره‌ و بوکمارک توئیت‌ها برای کاربران فراهم خواهد شد.

کیث کولمن - مدیر تولید و فناوری توئیتر - درباره تغییرات جدیدی که قرار است در این شبکه اجتماعی ایجاد شود، سخن گفته و اظهار کرده است که طبق درخواست بسیاری از کاربران در جهان، توییتر قصد دارد قابلیت بوک مارک یا ذخیره توییت های مورد نظر را برای کاربران اضافه و فراهم کند. این ویژگی و قابلیت جدید به کاربران این اجازه را می دهد تا هر زمان که می خواهند به توییت مورد علاقه خود باز گشته و آن را دوباره بخوانند و یا برای دیگران ارسال کنند.
قابلیت امکان ذخیره توییت در توییتر

پیشتر بسیاری از کاربران در توییتر در صورت مشاهده یک توییت جالب نمی توانستند دوباره آن را پیدا کرده و برای دوستان خود بفرستند اما هم اکنون با این امکان جدید در توییتر، قادر خواهند بود به پیام ها و پست های مورد نظر خود دوباره دسترسی یابند. این قابلیت احتمال از دست دادن توییت های جالب و جذاب را به صفر خواهد رساند.

این بیانیه به مدت کوتاهی پس از انکه توییتر اعلام کرد محدودیت تعداد کاراکتهای خود را از ۱۴۰ به ۲۸۰ رسانده است، خبر بسیار خوشحال کننده ای برای کاربران توییتری در جهان به شمار خواهد آمد. بدین ترتیب و با همین روالی که توییتر پیش می رود به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی محبوب به منظور افزایش قدرت تاثیرگذاری خود در حال سازماندهی و ایجاد اصلاحات گسترده ای بر روی پلتفرم خود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج