۶۱۳۹۴۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بارزانی، العبادی را متهم به لشکرکشی کرد

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امروز حیدر العبادی را متهم به لشکرکشی در کرکوک و نینوا کرد و از آیت الله سیستانی و جامعه بین المللی درخواست دخالت کرد.

خبرگزاری مهر : به نقل از السومریه، نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، امروز جمعه حیدر العبادی نخست وزیر عراق را متهم به لشکرکشی در استانهای کرکوک و نینوا کرد و از آیت الله سیستانی و جامعه بین المللی خواست که برای جلوگیری از درگیری احتمالی دخالت کنند.

این در حالی است که قبلا جبار المعموری از فرماندهان حشد شعبی عراق از اختلاف نظر شدید میان فرماندهان نیروهای پیشمرگه در کرکوک خبر داد.

وی افزود: ما ارتباطات خوب و برادری با اکثر فرماندهان نیروهای پیشمرگه در کرکوک داریم و به طور دائم با آنها در تماس هستیم. اختلافات شدیدی میان فرماندهان پیشمرگه به سبب تحولات اخیر کرکوک وجود دارد.

المعموری تاکید کرد: فرماندهان عالی رتبه پیشمرگه وابسته به مسعود بارزانی به سوی برخورد با حشد شعبی و نیروهای عراقی پیش می روند و به دنبال جنگ هستند در حالی که برخی از فرماندهان دیگر با این خط مشی مخالفند و در برابر این فرماندهان وابسته به بارزانی ایستاده اند زیرا آنها به خطرناک بودند موضوع و تبعات آن در ایجاد فتنه بزرگ در کشور واقف هستند.

وی گفت: برخی فرماندهان پیشمرگه به ضرورت عدم برخورد با حشد شعبی و ارتش عراق و حرکت مطابق با قانون اساسی برای حل مشکلات موجود پایبند هستند. تهدید و خطر بزرگ برای کرکوک در حال حاضر فرماندهان وابسته به مسعود بارزانی هستند که به دنبال تنش آفرینی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه دروغ گویی در ذات بعضی افراده فرماندهی کامل و مسلط بر نیروهای پیشمرگ در کرکوک با حزب مام جلال ه و یکصدا برعلیه نیروهای عراقی ایستاده اند

    • احمد زارعی

      واقعا بارزانی نمک نشناس وشیطان است.با این شیطان کثیف باید مثل داعش رفتار کرد و به درک واصل کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج