۶۱۴۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آتش سوزی در کارگاه مبل سازی در خیابان ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک‌کارگاه مبل‌سازی در خیابان مرتضی‌گرد خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک‌کارگاه مبل‌سازی در خیابان مرتضی‌گرد خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار درباره جزییات این حریق گفت: ساعت ۱۸:۳۶ یک‌مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در شهرک مرتضی‌گرد، خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

او ادامه داد: سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. محل آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی مسقف به‌وسعت ۳۰۰ متر که داخل آن مقادیر زیادی چوب، تخته، اسکلت‌های مبل و صندلی در حجم زیاد نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه کاملا این کارگاه شعله‌ور بود، تصریح کرد: آتش در حال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود و یک کارگر افغان دچار مصدومیت شده که توسط همسایگان قبل از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بود.

ملکی ادامه داد: بلافاصله عملیات آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند. این آتش خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت اما تلفات جانی جز یک‌مورد مصدومیت نبود. در حال حاضر نیز نیروهای آتش‌نشانی مشغول پاکسازی و ایمن سازی محل و تخلیه دود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در اینگونه مسائل بارها و بارها به مردم توصیه میشود اماکنی که تحت هر شرایطی از نظر آتش و آتش سوزی اطلاع رسانی و گفتگوها میشود ولی متاسفانه هر از گاهی شاهد اینگونه حوادث هستیم که علاوه بر خسارات مالی احتمال خسارت جانی نیز هست، این آتش سوزی ها بجز سهل انگاری و کم تجربگی چیز دیگری نیستند و از طرفی امروزه اکثر قریب به اتفاق دارای بیمه با بیمه ها هستند این امر باعث قصور در مراقبت بیشتر میشود اگر بیمه گران بیمه این اماکن را به سختی بپذیرند کارفرمایان که خود کار میکنند و یا کارگر دارند به اهمیت موضوع بیشتر و بیشتر اهمیت داده و کمتر آتشی شعله ور میشودشنیدم یکی از کارخانه داران الکل سازی خود جهت دریافت خسارت بیمه کارخانه خود را به آتش کشیده که خوشبختانه بیمه متوجه عمدی بودن موضوع شد ما ها برای خلاف مخ های خوبی داریم که شوربختانه آن را در کارهای نیک بکار نمیگیریم. یکی از مخ های مخ!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج