۶۱۴۳۴۷
۱۲ نظر
۵۰۲۱
۱۲ نظر
۵۰۲۱
پ

عادت‌های دخترانه‌ای که خوشایند مرد‌ها نیست!

درسته که بعضی از مردها دخترها رو از روی ظاهرشون برآورد و انتخاب میکنن اما رفتار اون ها نقش تعیین کننده تری داره و در طولانی مدت اهمیتش رو نشون میده. از جمله عادت های دخترانه بدی که مورد پسند مردها نیست و اون ها رو عصبی میکنه.

وب سایت بدونیم: درسته که بعضی از مردها دخترها رو از روی ظاهرشون برآورد و انتخاب میکنن اما رفتار اون ها نقش تعیین کننده تری داره و در طولانی مدت اهمیتش رو نشون میده. از جمله عادت های دخترانه بدی که مورد پسند مردها نیست و اون ها رو عصبی میکنه.

عادت‌های دخترانه‌ای که خوشایند مرد‌ها نیست!

دست بردن به بشقاب غذای مرد

به چند دلیل دست بردن به غذای یه مرد حتی برای برداشتن یه دونه سیب زمینی سرخ شده اون رو اذیت میکنه. شاید آدمی باشه که حس مالکیت زیادی نسبت به چیزها داره شاید هم با کم شدن غذای داخل بشقابش سیر نشه. پس اگه دلتون سیب زمینی سرخ شده می خواد برای خودتون جدا سفارش بدید.

مرتب کردن وسایلشون

هر چیزی که به نظر خانوم ها شلختگی و به هم ریختگی میاد از نظر مردها ابزارهایی هستن که با تدبیر کنار هم چیده شدن. مرتب کردن وسایل مردها همیشه باعث درگیری و ناراحتی اون ها میشه. چون با تغییر جاهاشون دیگه پیدا کردنشون سخت میشه.

بیرون رفتن ها و خوش گذرونی های بیش از حد

درسته که بعضی از مردها خانوم هایی رو میپسندن که به شرکت در جشن ها و مهمانی ها و تفریح و خوشگذرانی علاقه دارن اما فردی که تصمیم جدی با شما داشته باشه نظر کاملا متفاوتی داره.

سخن چینی و غیبت

دائما حرف زدن درباره ظاهر و زندگی دیگران برای یک مرد واقعا آزار دهنده ست. به علاوه با خودش فکر میکنه شما ممکنه پشت سر اون هم پیش دیگران حرف بزنید.

پوشیدن لباس های نامناسب

همه ما خانوم ها دوست داریم همیشه ظاهر خوبی داشته باشیم حتی موقع قدم زدن در پارک. اما پوشیدن کفش های پاشنه بلند و لباس های تنگ هم باعث میشه به اندازه کافی راحت نباشیم و هم این که کمی غر بزنیم و این برای مردها به هیچ وجه خوشایند نیست.

پر کردن تمام فضاها با وسایل خود

اگه کل حمام رو با شامپوهای خود یا کمد لباس رو با لباس های خودتون پر کنید برای مرد کمی ناخوشاینده و ناراحتش میکنه. چون با وسایلی که اصلا استفاده نمی کنید همه چا رو اشغال کردید و فقط یک قفسه کوچیک برای لباس های او جا گذاشتید.

پیشنهادی برای کادو

مردها هیچوقت دوست ندارن بهشون پیشنهاد بدین که چه کادویی براتون بخرن چون احساس می کنن این تصمیم خودشون نبوده و باعث میشید حس بدی نسبت به خودشون پیدا کنن.

بی دلیل گریه کردن

بزرگ ترین ترس مردها اشک ریختن خانوم هاست چون اون لحظه نمیدونن باید چه کار کنن به خصوص اگه دلیل خاصی برای گریه کردنتون نداشته باشید. اگه از گریه هاتون به عنوان ابزاری برای برنده شدن در بحث ها استفاده کنید و این کار رو دائم تکرار کنید اعتماد مرد رو نسبت خودتون از دست می دید و رفته رفته نسبت به اشک هاتونبی اهمیت میشه.

ساعت ها آماده شدن

اگه برای آماده شدن و درست کردن موهاتون ساعت ها وقت صرف کنید وقت شناسی و مسئولیت پذیری تون رو زیر سوال میبره و حتی متوجه تغییر موها و آرایش تون نمیشه.

زیاد سوال پرسیدن

همه ما می دونیم که زیاد سوال پرسیدن از مردها درباره ظاهر، چاقی، لاغری و پیر یا جوان بودنمون اون ها رو گیج میکنه و معمولا فقط یک جواب برای این سوال ها دارن.

دخالت دادن دیگران در بحث ها

وقتی مشکلات و بحث های خصوصی تون را با دیگران در میان بگذارید اعتبار خودتون رو از دست میدید. مسائل خصوصی شما باید بین خودتون بمونه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبا

      یه مطلب هم بذارید درمورد رفتارهایی که خوشایند خانمها نیست.... البته توی یه مطلب جا نمیشه ، باید چندین قسمت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این رفتارها مشترکه نه فقط منفور اقایان باشه

      • کامران

        !!!که چی بشه. که پرتوقع تر از قبل بشید

      • reza

        یکی از مواردی که جا مونده همین اخلاق جبهه گیری و بی جنبه بازیه شما خانم هاست.به جای خوندن و یاد گرفتن فقط میگید مردا بدترند و اونا باید درست بشند

    • بدون نام

      ادم میتونه بی دلیل گیر بده واسه خرید کادو ولی بی دلیل نمیشه گریه کرد.کل مطلبتون واسه ادمای سوسول و تازه به دوران رسیده بود.ی کمم خنده دار .

    • بدون نام

      اه اه اه چه مردای لوسی....

    • لارا

      هر آدمی یه سری اخلاقای بد داره هیچکس تمام این اخلاقارو باهم نداره ......بالاخره یکی غر میزنه یکی زیادی به خودش میرسه یکی دوست داره یکم غیبت کنه یکی مهمونی دوست داره ......مثل مردها .....هیچ انسانی کامل نیست .......قرار نیست تا یدونه ازین ویژگیارو توش دیدیم جدا شیم خو

    • دراكولا تا به تا

      تو فيلم سه شنبه ها با موري ميگه، ادمها بايد ياد بگيرند، گاهي بي دليل گريه كنند. من هر وقت بخواهم، گريه ميكنم. از ١٠٠ تا روانشناس هم بهتره

    • بدون نام

      به درک

    • بدون نام

      به درد دهه هشتادتا میخوره, اخه کدوم خانومی میگه برام چیز بخر یا راحب ظاهرش از پسرا سوال کنه یا راه بیوفته عین ادمای بدونه ریشه هر مهمونی بره یا برا جلب توجه گریه کنه کسی که شخصیت شکل گرفته ای داشته باشه از این کارا نمیکنه

    • بدون نام

      زن و مرد تا چندین سال به هم زندگی مشترک نداشته باشن ،به پختگی نمیرسن ، اینا که نوشتید بیشتر مال اوائل ازدواج ،که هر کی بچه مامانش بوده و فرمان میداده ،حالا تحمل یکی دیگه شاید براش سخت باشه ،اما اگه صبر کنن بسیار زندگی خوب خواهد شد ،و خودشون هم این شخصیت جدید صبور و دانا رو بیشتر دوست خواهند داشت

    • حسن

      مطلب کم وکاستی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج