جاباما
۶۱۴۳۶
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ناگفته های عباس غزالی از «مادرانه»

عباس غزالی که این روزها او را در نقش «فرزاد» در سریال «مادرانه» می‌بینیم،‌ درباره‌ی این سریال اظهار می‌کند: برای من همیشه جای سوال بود که چه اتفاقی برای این قصه پر از تنش‌، پر از اتفاق و در عین حال ساده می‌افتد‌، اما فکر نمی‌کنم آنقدر پایان شیرینی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: عباس غزالی که این روزها او را در نقش «فرزاد» در سریال «مادرانه» می‌بینیم،‌ درباره‌ی این سریال اظهار می‌کند: برای من همیشه جای سوال بود که چه اتفاقی برای این قصه پر از تنش‌، پر از اتفاق و در عین حال ساده می‌افتد‌، اما فکر نمی‌کنم آنقدر پایان شیرینی داشته باشد.

این بازیگر که پیش از «مادرانه»، حضور پررنگ او را در سریال «وضعیت سفید» دیده بودیم، با اعتقاد بر اینکه آزادی نسبی در سریال‌ها اتفاق خوبی است اگر صورت بگیرد‌، ادامه داد: یک اتفاقی افتاده است که مردم به سمت ماهواره گرایش پیدا کرده‌اند؛ یکی از دلایلش همین است، کمی باید از محدودیت‌های بی‌جا بکاهیم.

ناگفته های عباس غزالی از «مادرانه»

وی که عنوان بهترین بازیگر مرد سریال‌های طنز جشنواره جام جم را دریافت کرد، اظهار کرد: نشان دادن خط قرمز به این معنا نیست که کار غیر‌اخلاقی کنیم بلکه می‌خواهیم پیام درست قصه را بدهیم اگر ما بتوانیم پیام درست قصه و معضلات را به تصویر بکشیم و از طرف دیگری درمان درستی برایش انتخاب کنیم،‌ موفق بوده‌ایم، اما اگر این نباشد، مردم با اینکه می‌دانند در شبکه‌های ماهواره‌یی خبری نیست اما به سمت آن کشیده می‌شوند.

غزالی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با اعلام اینکه دشواری‌های خاصی پیش‌روی قصه «مادرانه» است، در این زمینه گفت: «مادرانه» قرار بود ۵۰ قسمتی باشد و پس از ایام رمضان پخش شود، اما یکباره مسؤولان تصمیم گرفتند در ایام رمضان و در ۳۰ قسمت این مجموعه را تولید کنند. این اتفاق قطعا لطمه‌هایی می‌زند اما همین اینکه می‌شنویم مردم از این قصه استقبال می‌کنند، دلگرم می‌شویم.

غزالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره نقش «فرزاد» که آیا آن را دوست دارد،‌ توضیح داد: اگر من فرزاد را دوست نداشتم، مطمئنا نباید در سریال کار می‌کردم. فرزاد را دوست دارم و در قصه در جایگاهی قرار گرفته است که حرفی برای گفتن دارد. فرزاد اگر بدمن قصه بود نقش آن را بازی نمی‌کردم.

ناگفته های عباس غزالی از «مادرانه»

فرزاد ذات مثبتی دارد اما به خیال خودش فکر می‌کند راهی که انتخاب کرده است درست است، در حالی که به منفی بودن نزدیک می‌شود. فرزاد پسری است که خود را مرد خانواده می‌داند و دوست دارد که در زندگی خانواده‌اش تحولی ایجاد کند و مادر و خواهرش را از این وضعیتی که دارند نجات بدهد و هدف بزرگش مادر و خواهرش است.

او در پایان درباره‌ی همکاری‌اش با سعید نعمت‌الله و جواد افشار گفت: خدا را شکر همکاری با سعید نعمت‌الله وجواد افشار برایم خوشایند بود به جهت اینکه تعامل خوبی با هم داریم با سعید نعمت‌الله پیش از این در «وضعیت سفید» و با جواد افشار در تله‌فیلم «همان نور معروف» تجربه همکاری داشتم این همکاری‌ها باعث شد که هم جواد افشار نسبت به من شناخت کافی داشته باشد و هم سعید نعمت‌الله نسبت به من اعتماد کافی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      بازی قابل قبولی داره.

    • بدون نام

      خيلي قشنگ بازي كرده اتفاقا جايي خوندم كه خانم هستي مهدوي هم از همبازي بودن با عباس غزالي بسيار ابراز خرسندي كرده بود. انشاا... موفق باشند و ما باز هم منتظر كارهاي بهتري از ايشون هستيم

    • افشین

      بازی قابل قبولی داره.

    • بدون نام

      فیلم مادرانه جذابه اما چند نکته باریک خطا رفته داره که امیدوارم تهیه کنندگان بیشتر دقت کنند . جایی که همسر محمد جواد به اردلان از مثلتی می گوید که رها را به این ره کشانده : پسر غریبه ، اردلان و رها ، کاش مربعی تصور می کرد که رها نیر در ضلغ دیگرش بود ما خیلی از دخترایی را داریم که وضعی بدتر از رها داشتند اما از متانت و نجابت رها نشدند رها می توانست الگوهای خود را در زن محمد جواد در گل بانو یا در مدرسه بیاید و این قضاوت جالبی نیست .
      یا در جریان مریم ، مادر مریم به این خاطر رضاست دخترش با اردلان ازدواج کند که تا پیری تنها بموند اما اگر اردلان ادم بی نماز باشد و مال حرام سر سفره فرزندش هم بیاورد راضی است این بی دقتی مادر درست نیست به هر قیمتی درست نیست هر چند اینها همدیگر را دوست دارند اما مریم خوب می گه که اول خود ادم باید پشیمون بشه تا بخشیده بشه اما مادرش بد جلو می ره و این خوب نیست. خیلی از دختران ما به خاطر موقعیت های پیش نیامده نتوانستند ازدواج کنند همانطور که خداوند فرمود آنها باید خویشتن داری کنند این فرهنگ به هر ذلتی تن بده و دختر نمون رو ایجاد نکنید..

    • امیر سنچولی

      آقای غزالی هنرمند توانایی است امیدوارم که کارگردانان از توانایی اش بیشتر استفاده کنند.

    • علی

      یکی از نکته های فنی کار صدا گذاری عالی کاره... دستشون درد نکنه

    • آدرین

      تیپش بدک نیست!!!
      نظر شما چیه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیپش خوبه

    • شمیم

      بهداد الگوشه ؟

    • چاکریم

      انقدر بدم میاد ار عباس غزالی که حد نداره

    • Ramin

      چه قدر من از این بدم میاد وای هر چقدرم دوست دارین منفی بدین.......................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج