جاباما
۶۱۴۴۴۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند

سال ۲۰۱۷ سال منحصر بفردی برای بسیاری از ستاره ها بوده است، از این رو که برخی از آنها مادر شده و برخی دیگر انتظار فرزندشان را می کشند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که اخیرا کدام ستاره ها صاحب فرزند شده اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: سال ۲۰۱۷ سال منحصر بفردی برای بسیاری از ستاره ها بوده است، از این رو که برخی از آنها مادر شده و برخی دیگر انتظار فرزندشان را می کشند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که اخیرا کدام ستاره ها صاحب فرزند شده اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
کایلی جنر
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
خبر اولین بارداری کایلی جنر در اینترنت تبدیل به یکی از داغ ترین خبرها شد. این ستاره 19 ساله به همراه همسرش، تراویس اسکات، در انتظار اولین فرزندشان هستند. رابطه آنها در اوایل سال 2017 شکل گرفت و آنقدر خوب پیش رفت که تصمیم گرفتند به سرعت بچه دار شوند.
کلویی کارداشیان
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
کلویی کارداشیان به دلیل کاهش وزن و تناسب اندامش همیشه تیتر مجلات و روزنامه ها بود اما مدتی بود که از او هیچ خبری در دست نبود تا این که همزمان با خبر بارداری خواهرش کایلی، خبر بارداری او نیز منتشر شد. اگر چه اینترنت پر از خبر بارداری اوست اما او و همسرش تریستن تامپسن این خبر را هنوز به طور رسمی تایید نکرده اند. در هر صورت خبر خوبی برای خانواده کارداشیان ها، که عاشق بچه اند، بوده است.
کیم کارداشیان
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
کیم کارداشیان هم ستاره دیگری است که خبر بارداری اش تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شد. او بر خلاف خواهرانش، به طور رسمی این خبر را تایید کرد و گفت که به همراه همسرش کانیه وست، انتظار فرزند سوم را می کشند.
میندی کالینگ
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
میندی کالینگ، هنرپیشه آمریکایی، در برنامه تلویزیونی در اواسط ماه اوت اعلام کرد که باردار است. او در مصاحبه خود گفت: «تا زمانی که مادر نشده ایم، انتقاد کردن از دیگر مادران ساده است اما وقتی که مادر می شویم تازه می فهمیم که فرزند داشتن به سادگی آنچه فکر می کردیم نیست. من حال آماده هر نقدی از سوی دیگران هستم.»
امل کلونی
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
جرج کلونی و امل کلونی در ماه فوریه اعلام کردند که به زودی پدر و مادر می شوند، آنهم نه یک فرزند بلکه دوقلو. دوقلوهای آنها با نام الا و الکساندر در 6 ژوان به دنیا آمدند اما عکسی از آنها هنوز منتشر نشده که دلیل اش هم خواست این دو ستاره بوده است. جرج کلونی در مصاحبه ای اعلام کرد: «من دوست ندارم که عکسی از فرزندانم منتشر شود. ما فقط امنیت فرزندان مان را می خواهیم.»
بیانسه
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
بیانسه همیشه جزو جنجالی ترین ستاره هاست، خبر بارداری او نیز از این قاعده مستنثنی نیست. پستی که او در مورد بارداری اش در اینستاگرام منتشر شد، بیشترین لایک های کل پست های اینستاگرام را گرفت. او نوشت: «من و همسرش جی زی خوشحالیم که خانواده بزرگی خواهیم داشت و مرسی از شما به خاطر تمام آرزوهای خوب تان.» دوقلوهای بیانسه در تاریخ ۱۴ جولای به دنیا آمدند.
آماندا سایفرد
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
آماندا سایفرد در سپتامبر 2016 ازدواج خود با توماس سادوسکی را اعلام کرد. 2 ماه پس از آن آنها خبر بارداری شان را منتشر کردند. آماندا در مصاحبه ای با مجله «Elle» گفت: «بارداری من خیلی سریع اتفاق افتاد اما من اعتقاد دارم که هیچ اتفاقی بی دلیل نیست. من از این وضعیت ناراضی نیستم چون به کانئات ایمان دارم.» آنها هنوز اسم فرزندشان را فاش نکرده اند.
ناتالی پورتمن
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
ناتالی پورتمن و همسرش بنجامین میلپید صاحب فرزند دیگری، با نام آمالیا، شدند. فرزند آنها در ۲۲ فوریه چشم به جهان گشود.
زویی دشانل
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
زویی دشانل، بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی برای دومین بار مادر شد. زمانی که هواداران او این خبر را شنیدند، به صفحات اجتماعی او هجوم برده و او را بمباران سوال کردند. آنها نگران بودند که با بارداری زویی چه بلایی سر شوهای در حال ضبط او خواهد آمد. او در 9 می اعلام کرد که صاحب فرزند پسری به نام چارلی شده است.
جسیکا آلبا
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
جسیکا آلبا دو فرزند به نام های آنر ۹ ساله و هاون ۵ ساله دارد، اما به تازگی انتظار فرزند دیگری را نیز می کشد. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که فرزند سوم اش در راه است اما هنوز در مورد جنسیت آن چیزی نگفته است.
نیکی هیلتون
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
نیکی هیلتون، طراح و مدل آمریکایی، در ماه جولای اعلام کرد که به همراه همسرش، جیمز روچیلد، در انتظار فرزند دوم شان هستند. او این خبر را تنها 2 روز قبل از تولد یک سالگی فرزند اولش منتشر کرد. به گفته خودشان، آنها برای ورود عضو دیگری به خانواده شان هیجان زده اند.
ویتنی پورت
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
ویتنی پورت، مانکن آمریکایی و همسرش، تیم رزنمن، در صفحه اینستاگرام شان در تاریخ ۶ فوریه، اعلام کردند که فرزندی در راه دارند. او گفت: «من فرزندم را دوست دارم اما می دانم که راهی سختی در پیش است.»
سی یرا
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
سی یرا خبر بارداری خود را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «من از این که یکی از بزرگ ترین نعمت های خدا نصیبم شد بسیار هیجان زده و خوشحالم. مرسی از تمام دوستانی که در این دوران از من حمایت می کنند.»
کیت میدلتون
ستاره هایی که اخیرا مادر شده اند
یکی دیگر از خبرهایی که مردم را به هیجان آورد، خبر بارداری کیت میدلتون بود. دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام دو فرزند داشته و حال در انتظار سومین فرزندشان هستند. این زوج به دلیل خانه نشینی مجدد و تهوع های شدید صبحگاهی او، مجبور شدند زودتر از زمان دلخواهشان خبر بارداری را افشا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      انقدر این خارجیها امکانات خوبی فراهم کردن برای مردمشون که چندتا فرزند بدنیا میارن هم امکانات هم رفاه هم پول دارن اونوقت مردم خودمون توی یکیش موندن با این همه گرونی فقر وبیکاری بعد میگن تا میتونین بچه بزایید آخه یکی نیس بگه با یارانه 40تومنی فقط یه بسته پوشک میگیری واسه یه هفته حتی پولدارهاهم توی یکیش موندن که اونم بخاطر ترس از تربیت و خلاف و مغولیت جامعمون نمیخوان بچه دار بشن یا اینکه در کل بچه دار نمیشن که اونم به لطف تحریم واختلاسگران ریشه ی ایران تا چند سال دیگه خشک میشه

    • mayiXx

      چرا هروقت از چهره ها ميخوايد مطلبی بنویسید فقط از چهره های هالیوودی ميذاريد؟

    • مردی از

      ناتالی پورتمن عاشقتم

    • بدون نام

      جنسیت فرزند سوم جسیکا آلبا،پسر هست طبق گفته ی خودش در اینستاگرامش

    • farzadi

      عالی

    • بدون نام

      کارداشیان ها چه باهم و برنامه ریزی شده

    • مرمر

      کیم کارداشیان داره تو زندگیش ادای یکیت میدلتون رو در میاره.هربار که کیت حامله شد،پشت سرش کیم کارداشیان هم باردار شد :))

    • لیلا

      کی خبر بارداری ما منتشر میشه هیجان زده بشیم؟

    • بدون نام

      چرا مردم آمریکا با اونهمه امکانات و سطح بالای تفریحات بازم امثال کارداشیان ها براشون مهمه؟مگه اینا کین؟

    • بدون نام

      عزیزی که گفتی چراازهالیوودیهامیذاری.کدوم هنرمندایرانی پشت سرهم بچه داره.میذارن ۳۰سالشون میگذره تازه یادشون میفته ازدواج کنن بعدشم اکثرایکی یادوتابچه دارن اونم اگه وضعیت خوبی داشته باشن مثل روناک یونسی وشیلاخداداد

    • بدون نام

      صدراشدیدابانظرت موافقم.خودم مادردوتابچه هستم همش فکروذکرم پیش اینه که میتونیم ازپسشون بربیایم یامیتونیم به این وضع جامعه اعتمادکنیم

    • الهه

      صدرا باهات صددرصد موافقم

    • بدون نام

      گل گفتی صدرا جان

    • بدون نام

      تبریک به دوشس کمبریج عزیز

    • micheal jackson

      خوش به حال دوقلو های خانواده کلونی چه بابای جیگری دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج