جاباما
۶۱۴۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بیانیه ایرج فاضل در مورد پرونده کیارستمی

رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی اظهاراتی را مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی اظهاراتی را مطرح کرد.
بیانیه ایرج فاضل در مورد پرونده کیارستمی

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر ایرج فاضل در یادداشتی درباره پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی آورده است: «طی روزهای اخیر در پی اظهارات منتشر شده از قول اینجانب اظهارنظرهای گسترده‌ای به عمل آمده است که بخشی از آن نیاز به بررسی دارد و چند نکته مهم قابل ذکر است.

۱- هنرمندان در همه رشته‌ها به عنوان یک گروه اجتماعی برجسته و افتخار آفرین توسط همگان و بویژه جامعه پزشکی مورد احترام بوده و هستند و در موارد بیشمار این دلبستگی با ارائه خدمات پزشکی حیات بخش و صمیمانه به ارباب هنر نشان داده شده است.

۲- زنده یاد استاد عباس کیارستمی به عنوان سالار و سرآمد هنر آفرینی در سینما نه تنها در این مملکت بلکه در سراسر دنیا درخشید و برای هر ایرانی افتخاراتی آفرید که برای نسل‌ها ادامه خواهد داشت.

۳- سوگوارانه روزهای پایان زندگی این مرد بزرگ همراه با عوارض و ناراحتی‌هایی شد که در پس یک عمل جراحی بروز کرد ولی با کمک و همکاری گروهی از بهترین پزشکان این مملکت کنترل شد و در مسیر بهبودی قرار گرفت و در نتیجه ایشان از بیمارستان مرحض شدند و درمان به صورت سرپائی ادامه داده شد.

۴- در طی این مرحله بنا به اراده و خواست شخصی تصمیم سفر به کشور فرانسه گرفته می‌شود که هنوز مشخص نیست چه فردی از نظر پزشکی این تصمیم را تأیید کرده است.

۵- ایشان در بدو ورود بنا به گزارش پزشکی فرانسه مورد درمان با داروی هپارین (داروی ضد انعقاد خون) قرار می‌گیرد که یکی از عوارض این دارو به خصوص در سنین بالاتر خونریزی مغزی است.

۶- سیر نهایی بنا به همین گزارش بروز علائم خونریزی مغزی و در پی آن اغما بوده است که متاسفانه به پایان زندگی این مرد بزرگ منجر می‌شود و این فقدان جانسوز قلب همه علاقمندان و دوستداران این شخصیت یگانه دنیای هنر را به درد می‌آورد و موجب طرح سئوالات گوناگون در اذهان عمومی می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      تاریخ فراموش نخواهد کرد، که رییس مهمترین سازمان خصوصی و نظارتی پرشکان ؛ مرگ هنرمندی مثل کیارستمی را ؛بدلیل قصور پزشکی -در ایران یا فرانسه - «کاه» خطاب کرد، آقای دکتر!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج