جاباما
۶۱۴۵۲۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

توزیع ۲۸ میلیون کارت هوشمند ملی

رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور، گفت: تاکنون ۲۸ میلیون کارت ملی هوشمند تولید شده است.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور، گفت: تاکنون ۲۸ میلیون کارت ملی هوشمند تولید شده است.

حمید درخشانیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تأمین اجتماعی و ثبت احوال که با حضور سیدتقی نوربخش مدیرعامل تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور امروز به یک سازمانی نوین و الکترونیک تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت‌ احوال کشور در حوزه الکترونیکی نسبت به سایر ادارات بهتر عمل کرده است، گفت: تاکنون ۲۸ میلیون کارت ملی هوشمند تولید شده است و در ماه ۲.۵ میلیون کارت هوشمند تولید و توزیع می‌شود.

درخشانیان افزود: کارت‌های قدیمی ملی تا پایان سال جاری اعتبار دارند و از هموطنان تقاضا می‌شود نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود تا قبل از پایان سال به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور درباره تفاهم‌نامه‌ای که امروز با سازمان تأمین اجتماعی منعقد شد، اظهار داشت: ثانیه‌ای ۶ هزار استعلام از سازمان ثبت احوال دریافت و پاسخ داده می‌شود.

وی بیان داشت: چند هفته پیش دولت مصوبه‌ای را داشت که تمامی کارت‌های هوشمند در کارت هوشمند ملی اطلاعاتش تجمیع شود.

درخشانیان با تأکید بر اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک است، گفت: وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مختلف هر کدام دارای کارت‌های هوشمندی هستند که اطلاعات تمامی این کارت‌ها در کارت هوشمند ملی تجمیع خواهد شد و هموطنان با دریافت یک کارت هوشمند خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور بیان داشت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان‌های مختلف درباره تجمیع کارت‌های هوشمند ملی در حال انجام است که به زودی کارهای فنی آن انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه کارت‌هایی در کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شود، گفت: به عنوان مثال کارت بیمه سلامت، تأمین اجتماعی، گواهی‌نامه‌ها و یا کارت ماشین می‌توانند در این کارت تجمیع شوند.

درخشانیان بیان داشت: شروع این اقدام را با سازمان تأمین اجتماعی آغاز کرده‌ایم و در حوزه فنی نیز اقدامات آن انجام می‌شود.

در ادامه درخشانیان بیان داشت: میانگین تولید کارت‌های هوشمند و تحویل آن نهایتاً به ۱۵ روز رسیده است و شهروندان می‌توانند در ۱۵ روز این کارت‌ها را دریافت کنند لذا بهترین فرصت است که شهروندان با مراجعه به قسمت‌های مختلف نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      جناب آقای درخشانیا ن واقعیت این نیست که حضرتعالی می فرمایید یا دروغ می خواهید تحویل مردم دهید وپول جمع کنید یا وضعیت سازمان خود را نمی دانید افرادی هستند که حدود پنج ماه است ثبت نام کردند خبری از کارت هوشمند نیست خود بنده بیش از سه ماه هست ثبت نام کردم آیا وقت آن نرسیده به مردم راست بگوییم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا این مملکت فقط بادروغ اداره میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج