جاباما
۶۱۴۵۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نتایج بنچمارک گوشی های پیکسل ۲

نتایج بنچمارک پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال امروز روی وب‌سایت Geekbench منتشر شد. فهرست اطلاعات مندرج در این پایگاه نشان می‌دهد که نسل تازه پیکسل در مقایسه با سایر پرچم‌داران رقیبش، عملکرد قابل قبولی دارد.

وب سایت جی اس ام - نگارین خیامی: نتایج بنچمارک پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال امروز روی وب‌سایت Geekbench منتشر شد. فهرست اطلاعات مندرج در این پایگاه نشان می‌دهد که نسل تازه پیکسل در مقایسه با سایر پرچم‌داران رقیبش، عملکرد قابل قبولی دارد.
نتایج بنچمارک گوشی های پیکسل 2

کمپانی گوگل دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را ۱۲ مهر رسما معرفی کرد و همان‌طور که می‌دانید، کیفیت دوربین در این دوگانه هم مانند نسل قبلی به‌عنوان قوی‌ترین مزیت آن‌ها شناخته می‌شود. درواقع دوربین پیکسل ۲ ایکس ال موفق شد بالاترین امتیاز را در رده‌بندی وب‌سایت DXOMark کسب کند اما ممکن است هنوز هم این سوال پیش بیاید که عملکرد این دوگانه در آزمایش‌های بنچمارک چگونه خواهد بود.
نتایج بنچمارک گوشی های پیکسل 2

خبر خوش آنکه حالا پاسخ به این پرسش مهم هم در دسترس قرار گرفته و پایگاه Geekbench نتایج بنچمارک گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را منتشر کرده است. این گوشی‌ها به پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده‌اند و مشخصا عملکرد بسیار خوبی نشان می‌دهند. فهرست مشخصات این وب‌سایت نشان می‌دهد که هر دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز مشابه ۱۹۱۸ را کسب کرده‌اند.
نتایج بنچمارک گوشی های پیکسل 2

از طرف دیگر، امتیاز آزمایش چند هسته‌ای آن‌ها کمی متفاوت است. پیکسل ۲ توانسته است در این آزمایش امتیاز ۶۲۸۲ را کسب کند درحالی‌که امتیاز پیکسل ۲ ایکس ال کمی بالاتر و معادل ۶۳۱۶ گزارش شده است. این دو گوشی در مقایسه با سایر پرچم‌دارانی که به اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده‌اند ازجمله Galaxy S۸ سامسونگ (تک هسته‌ای: ۱۹۲۹، چند هسته‌ای: ۶۰۸۴)، One Plus ۵ (تک هسته‌ای: ۱۹۶۳، چند هسته‌ای۶۶۸۷) و Xperia XZ Premium سونی (تک هسته‌ای: ۱۹۴۳، چند هسته‌ای: ۵۸۲۴) عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند. حتی HTC U۱۱ هم که توسط همان سازنده گوشی‌های پیکسل ساخته شده، امتیازی در همین حدود کسب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج