جاباما
۶۱۴۵۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شروط فدراسیون والیبال برای ایرانیان گنبد

تیم ایرانیان گنبد شروط فدارسیون والیبال برای حضور در لیگ برتر را پذیرفت و در هفته سوم لیگ برتر به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پس از کنار گذاشتن نماینده گنبد از لیگ برتر والیبال، درخواست های زیادی از سوی افراد حقوقی و حقیقی برای همکاری و برطرف کردن مشکلات این تیم از فدراسیون والیبال شد.

بر همین اساس امروز (شنبه) جلسه ای با حضور محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون و امیر سلیمانی مدیرعامل کارت اعتباری ایرانیان برگزار شد که مدیرعامل شرایط فدراسیون والیبال را پذیرفت و متعهد شد بر اساس موارد مندرج در صورت جلسه برای بازگشت به لیگ برتر اقدام کند.

صورجلسه کامل این نشست به قرار زیر است:

۲۲ مهرماه سال ۹۶

این جلسه با حضور آقایان امیر سلیمانی (مدیرعامل)، ابراهیم غفاری مدیرکل ورزش و جوانان گنبد، حجت الله میرزاخانی مدیرفنی تیم ایرانیان گنبد در دفتر محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال برگزار و مقرر گردید موارد زیر انجام شود:

فدارسیون با بازگشت تیم ایرانیان گنبد به لیگ برتر و حضور در مسابقات موافقت می کند.

حاشیه های حاصل از اختلاف های فی مابین فدراسیون و باشگاه کارت اعتباری ایرانیان از این تاریخ مرتفع و طرفین با حسن نظر و احترام متقابل به همکاری ادامه خواهند داد.

تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبد در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برابر تیم شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت.

کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی با امضاء و مهر مدیرعامل باشگاه کارت اعتباری ایرانیان گنبد تا صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه تحویل سازمان لیگ شود.

تعهدات مالی مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبد؛ در خصوص ارائه چک ضمانت مقرر گردید تا روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه این چک تحویل سازمان لیگ شده و نیز مبلغ ورودیه میزبان ۵۰ درصد کل مبلغ تا روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه و الباقی ۵۰ درصد تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه به حساب فدراسیون واریز گردد.

هر گونه مکاتبات فدراسیون و باشگاه با شماره ۷۵۱۸۱۰۰۰-۰۲۱ و نمابر ۴۲۶۹۵۲۰۷ -۰۲۱ انجام پذیرد.

اعلام حضور و بازگشت تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبد به صورت کتبی بعد از ارائه قراردادها و چک ضمانتی به باشگاه اعلام خواهد شد و ضمنا با توجه به این صورتجلسه امروز نامه ای مبنی بر حضور تیم در لیگ برتر به اداره کل و باشگاه ارسال خواهد شد.

کلیه قراردادهای قبلی به امیر سلیمانی مدیرعامل تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبد تحویل داده شد.

این صورتجلسه در سه صفحه و ۹ بند تنظیم و به امضای طرفین رسیده و لازم اجرا می باشد.

بر این اساس تیم والیبال ایرانیان گنبد در صورت انجام تعهدات مذکور، روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود و دیدار هفته دوم این تیم مقابل کاله مازندران در قالب دیدار معوقه لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج