جاباما
۶۱۴۵۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد: قسمت نبود جلوی روسیه بازی کنم

رضا گوچی با خیلی از فوتبالیست‌ها فرق دارد. همیشه اولین راه بعد از نیمکت‌نشینی از دید اکثر بازیکنان ایرانی اعتراض است ولی گوچی این‌قدر حرفه‌ای است که «مبارزه» را به عنوان اولین راه انتخاب می‌کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: او در یک‌ سال گذشته به اندازه‌ای که پیش‌بینی می‌شد برای تیم ملی بازی نکرد. گوچی بیشتر مواقع به عنوان نیمکت‌نشین به میدان رفت و در دیدار دوستانه با روسیه هم اصلاً فرصت بازی نیافت. او اما روحیه‌‌اش را هرگز از دست نمی‌دهد و مثل همیشه از این می‌گوید که دست از تلاش برنمی‌دارد.

با جان و دل می‌آیم
من هم مثل بازیکنان دیگر دوست دارم بیشتر بازی کنم. هر دفعه هم با جان و دل به تمرین تیم می‌آیم و تلاش می‌کنم فیکس باشم. این را بدانید که حتی اگر یک ثانیه فرصت پیدا کنم، با جان و دل و باغیرت برای تیم ملی بازی می‌کنم. این چیزی است که همیشه می‌گویم.
همیشه می‌جنگم
قسمت نبود در بازی روسیه برای تیم ملی بازی کنم. دوست داشتم اتفاقاً به میدان بروم ولی کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی به میدان برود. قسمت نبود در این مسابقه به میدان بروم و ان‌شا‌ءالله در بازی بعدی تیم ملی، مثل همیشه می‌جنگم تا بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

ناامید نمی‌شوم
من هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم چون اصلاً خوب نیست یک فوتبالیست ناامید شود. این چیزها به من نمی‌آید. همیشه سعی خودم را می‌کنم و دیگر بقیه‌‌اش دست خداست. جان و دلم را برای تیم ملی می‌دهم و می‌دانم همیشه آخرش همه چیز مثبت می‌شود و اتفاقات خوب می‌افتد.

استوپ نمی‌کنم
خدا را شکر شرایطم در باشگاه هیرنوین خوب است و همه چیز عالی پیش می‌رود. در باشگاهم خوب کار می‌کنم. همیشه چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی، تلاشم را کرده‌ام. هر زمانی که به زمین رفته‌ام، با جان و دل باز کرده‌ام. الان هم دلم و جانم را می‌دهم. وقتی برای تیم ملی به میدان می‌روم، افتخار می‌کنم. در هیرنوین هم خدا را شکر از سال گذشته تا الان، گل‌هایی زدم و همیشه هم فیکس هستم. می‌خواهم این وضعیت ادامه پیدا کند. هیچ‌وقت در کارم استوپ نمی‌کنم و ناامید نمی‌شوم. کار خودم را می‌کنم و هر ‌چه خدا بخواهد همان می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج