جاباما
۶۱۴۶۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آغاز اجرای ۳ نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر

برنامه این هفته مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه نمایش جدید در تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: برنامه این هفته مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه نمایش جدید در تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار سایه با اتمام نمایش «شب شرقی» به کارگردانی ناصح کامگاری، دو نمایش جدید از این هفته میزبان علاقه‌مندان است.

«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که از روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه در تالار سایه به صحنه میرود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه میرود بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده،فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «پرواز شماره ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم نمایش جدید دیگری است که از روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۲۰ به مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری، بیتا بهارلو بازی دهندگان عروسک این اثر نمایشی هستند.

در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان اجرای نمایش «تور عروسی مامان» به کارگردانی مریم منصوری نیز، نمایش جدیدی با عنوان «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری اجرای خود را از روز سه شنبه ۲۵ مهر ماه آغاز میکند.

در این اثر نمایشی که ساعت ۱۸ با مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان به صحنه می رود علاالدین قاسمی و بابک والی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور هم ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه با قیمت بلیت ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان در تالار اصلی به صحنه میرود.

در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیراسلیمی، رهامقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمدشکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالارچهارسو نمایش «هفت عصرهفتم پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات ساعت ۱۹:۴۵ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر خواهد بود.

نمایش «چه کسی سهراب را کشت» به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی هم با بازی بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی، آبان حسین‌ آبادی ساعت ۱۹ با مدت زمان ۸۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه میرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج