۶۱۴۶۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تقوی، بختیاری‌زاده و نامجو، شانس‌های نیمکت آبی

استقلال عصر دیروز برای اولین‌بار با هدایت وینفرد شفر در لیگ برتر به میدان رفت و مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت.

خبر ورزشی: پیرمرد آلمانی که با سر و صدای فراوان جانشین علیرضا منصوریان روی نیمکت بحران‌زده آبی‌های پایتخت شد در حالی شاگردانش را برای بازی با فولاد آماده کرد که با وجود حواشی فراوان زیر بار دستیاران انتخاب شده از سوی کمیته فنی نرفت و اعلام کرد ترجیح می‌دهد با صبر و بررسی لازم بهترین گزینه‌ها را برای حضور در کادر مربیان به عنوان دستیار انتخاب کند از همین‌ رو پروسه تکمیل فهرست کادر فنی استقلال به صورت موقت بسته شد تا به اوایل هفته جاری موکول شود.

در شرایطی که استقلال در روزهای آتی دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز در جام‌حذفی مقابل نساجی قائمشهر و در لیگ برتر مقابل پرسپولیس در شهرآورد تعیین‌کننده پایتخت در هفته دهم پیش‌رو دارد فشارها روی مربی آلمانی برای انتخاب دستیاران و سر و سامان دادن به وضعیت نیمکت به اوج خود رسید تا جایی که نزدیکان باشگاه و پیرمرد آلمانی مدعی شدند شفر امروز یا نهایتاً صبح فردا دو دستیار مد نظر خود برای قرار گرفتن در کنار میک مک‌درموت را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. دستیارانی که شفر از میان سه گزینه نهایی انتخاب می‌کند و امروز اسامی آن‌ها را در اختیار رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه قرار می‌دهد تا با تأیید او و کمیته فنی رسماً معرفی شوند.

در جمع سه گزینه نهایی وینفرد شفر دو مربی داخلی و یک گزینه خارجی قرار دارند که به نظر می‌رسد در نهایت یک مربی داخلی و یک مربی خارجی به عنوان دستیاران مربی آلمانی به کادر فنی استقلال اضافه خواهند شد. در خصوص گزینه‌های داخلی پیش از این گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون فرهاد مجیدی ستاره سابق آبی‌ها و مهاجم محبوب طرفداران رقم خورده بود که بعید به نظر می‌رسد شانسی داشته باشد چون وینفرد شفر در بررسی‌های خود در جمع نزدیکان مدعی شده بود مجیدی با توجه به اینکه هنوز مدارک عالی مربی‌گری را دریافت نکرده و تجربه چندانی در عرصه مربی‌گری ندارد بهتر است برای حضور در کادر فنی عجله نکند. از همین ‌رو مربی آلمانی روی دو نام دیگر تأکید داشته که یکی از آن‌ها تقریباً به توافقات کلی با باشگاه رسیده و هیچ بعید نیست امروز معرفی شود. شنیده می‌شود برای این مهم محمد تقوی، سهراب بختیاری‌زاده و حتی مجید نامجومطلق شانس دارند.

در خصوص دستیار خارجی هم بیشتر از همه در این روزها روی نام یک مربی اسپانیایی مانور شده بود که با شفر در تیم ملی جامائیکا همکاری داشت که علاوه بر این حالا خبر می‌رسد شفر روی یکی دیگر از مربیان آلمانی هم نظر مثبت دارد و هیچ بعید نیست در تصمیمی غیرمنتظره نام دستیار آلمانی از میان پرونده‌های سرمربی استقلال بیرون بیاید به خصوص که آخرین اخبار از پاسخ منفی مربی اسپانیایی به شفر حکایت دارد. کارلوس آیتور سانز گزینه اسپانیایی بود که گفته می‌شد شفر برای حضور در استقلال مد نظر قرار داده اما حالا خبر می‌رسد این مربی دروازه‌بان‌ها مدعی شده در حال همکاری با فدراسیون پاناماست تا این تیم را در جام جهانی‌ ۲۰۱۸ همراهی کند.

مکث

وینفرد شفر به قدری روی انتخاب دستیارانش وسواس نشان داده که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حتی رضا افتخاری هم ترجیح داده در این انتخابات دخالتی نداشته باشد چون قصد ندارد بهانه‌ای دست مرد آلمانی بدهد از همین ‌رو باید دید دستیارانی که با این وسواس انتخاب می‌شوند چه کسانی خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج