۶۱۴۷۳۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: شفر، قائدی را تنبیه می کند

مهدی قائدی در اولین روزهای حضور شفر حاشیه ساز شد تا این مربی آلمانی خیلی زود مجبور به برخورد انضباطی شود.

ورزش سه: تنها ۲۴ساعت بعد از تساوی استقلال در نخستین حضور رسمی مربی آلمانی، خبر اخراج مهدی قائدی غافلگیر کننده بود. خبری که ابعاد و اشکال مختلفی یافت و گمانه های متفاوتی درباره اش منتشر شد. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در این باره و در گفت و گو با رادیو ورزش گفت:« به ما گزارش دادند که قبل از آمدن بازیکنان به رختکن مهدی قائدی که از بازی نکردن عصبانی بوده با ناراحتی لباسش را به زمین می زند. بعد هم گویا به آقای شفر بی احترامی می کند و ایشان هم او را تنبیه انضباطی می کند.»

سرپرست استقلال اضافه کرد:«قائدی فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد. البته او فورا معذرت خواهی کرد اما تا اطلاع ثانوی اجازه تمرین ندارد و باید زیرنظر آقای نوازی در تیم امیدهای باشگاه کار کند.»

او درباره بی احترامی قائدی به شفر گفت:«فکر نمی کنم به آقای شفر بی احترامی کرده باشد، قائدی جوان شهرستانی است که از فرهنگ دیگری آمده، پسر ساده ای است و زبر و زرنگی های دیگران را ندارد.»

سرپرست استقلال درباره وضعیت آینده قائدی و تنبیه های احتمالی گفت:« اینکه پیراهن باشگاه را به زمین کوبیده را ما به باشگاه گزارش دادیم از طرف دیگر هم قرار شده آقای شفر برای او تنبیهاتی در نظر بگیرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قشششششششششقایی

      داداشی اینارو ولش کن فقط قششششششششششششششقایی عشق هس البته ازطرفداران شانس پولیس معذرت میخوام ها منظوری نداشتم

      پاسخ ها

      • parisa

        الان فهمیدم ک احمق هایی مثل شما هی قاعدی میکردن ک هنوز نیم ساعت بازی نکرده این طوری شاخ شدن ، البته از کیسه کش بیشتر از این انتظار نمیره.

    • بدون نام

      متاسفانه ماهوادار استقلال هنوز یه بازیکن برای تیم یه گل نزده ایقد بزرگش میکنیم که برای مربی شاخ بشه وپیراهن باشگاهی که برتن خیلی بزرگان بوده بی احترامی بهش میکنه وجلوی مربی شاخ میشه ازهواداران میخام تا زمانی که شفر ایشون نبخشیده تشویق نکنن تو ورزشگاه بخدا اگه مااین کار بکنیم اسمش بازیکن سالاریه وخودمون یه رحمتی دیگه درست میکنیم ایشون باید بدونن هیچکی از استقلال بزرگتر نیست بازیکنی که دوسال بازیکن سال اسیا بوده کنار ایشون وخیلیهای دیگه که اقای قایدی به گرد پایشون هم نرسیده اغتراضی نداشتن ایشون که از جباروف پادوانی حیدری ....خیلیهای دیگه بزرگتر نیستن هرچند بنده ایشونه بازیکن اینده داری میبینم اما خداییش هیچی نشده یک گل نزده ببینید با ظاهر خودش چکار کرده بیشتر محبوبیت قاییدی بخاطر ظاهر ساده وبی الایش ایشون بود اما...خداکنه با این تنبیهات حساب کار دستش بیاد قدر خودش بدونه بخدا هیفه خودش گم نکنه مصل مجاهد خذیراوی بخدا خیلی دوستش دارم اما اگه الان جلوش نگیرن به بیراهه میره بهتر ما احساسی برخورد نکنیم ایشون اگه تنبیه نشه مطمانن فکر میکنه کار بدی نکردن خدا کنه باهمین چنتا بازی ارضا نشده باشه نظربقیه دوستان هم درج کنید دوست دارم نظرشون بدونم خاهشن درج کنید ممنون از برنامه خوبتون انضافان سعی میکنید بی طرف باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه پرو

    • بدون نام

      ما استقلالی ها مثل بعضیا بی اصالت نیستیم که اجازه بدیم بازیکن خودشو بالاتر از تیم بدونه و هر بی احترامی به پیراهن تیم بکنه حالا هر کی میخواد باشه . نه اجازه نمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج