۶۱۴۹۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طولانی‌ترین مسیر بازی گلف در دنیا

آدام رولستون اخیرا طولانی‌ترین سوراخ گلف دنیا در تاریخ را به پایان رسانده است، شاهکاری که برای آن ۲۰۰۹۳ بار به توپ گلف در یک مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری ضربه زده که از کوه‌ها و صحراهای مغولستان می‌گذرد.

برترین ها: آدام رولستون، بازیکن بازنشسته راگبی از ایرلند شمالی، اخیرا طولانی‌ترین سوراخ گلف دنیا در تاریخ را به پایان رسانده است، شاهکاری که برای آن ۲۰۰۹۳ بار به توپ گلف در یک مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری ضربه زده که از کوه‌ها و صحراهای مغولستان می‌گذرد. رولستون ۲۸ ساله هنگامی که با همکار سابقش رون راتلند صحبت می‌کرد این ایده چالش برانگیز به ذهنش رسید. روتلند یک ماجراجویی ۲۶۰۰۰ کیلومتری با دوچرخه را در سراسر کشورهای آفریقا به انجام رسانده بود تا به آفریقای جنوبی برسد و مسابقه تیم ملی راگبی کشورش با ژاپن را در جام جهانی ۲۰۱۵ تماشا کند.

این داستان باورنکردنی آدام را به فکر یک ماجراجویی مشابه، اما مرتبط با گلف انداخت. او در این مورد با دوستانش صحبت کرد و همه آن‌ها گفتند که نمی‌توان این کار را انجام داد و این فقط باعث شد که او بیشتر تلاش کند. ایده چالش «طولانی‌ترین سوراخ» که از غربی‌ترین نقطه مغولستان آغاز کند و آنقدر به توپ ضربه بزند تا به تنها زمین گلف این کشور آسیایی در Ulaanbataar برسد. او مغولستان را انتخاب کرد، زیرا تراکم جمعیت پایین و موانع مصنوعی بسیار کمی دارد. او محاسبه کرد که باید ۱۴۰۰۰ بار به توپ ضربه بزند تا این مسیر را طی کند. دوستش روتلند نیز در این مسیر با او همراهی کرد. اولین هفته سخت‌ترین روزهای زندگی او بود و در نهایت بعد از ۸۲ روز کار سخت و آسیب‌های بدنی و تحمل شرایط آب و هوایی و ... توانستند به خط پایان برسند. آن‌ها مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری را با ۴۰۰ توپ گلف پیمودند و سرانجام طولانی‌ترین سوراخ گلف دنیا را ثبت کردند و تاریخ ساز شدند.
طولانی‌ترین مسیر بازی گلف در دنیا
طولانی‌ترین مسیر بازی گلف در دنیا
طولانی‌ترین مسیر بازی گلف در دنیا
طولانی‌ترین مسیر بازی گلف در دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج