۶۱۴۹۴۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات دستور کار جلسه شورای عالی کار

بحث و بررسی راه‌کارهای افزایش قدرت خرید کارگران و بررسی تصمیم راه‌های کمیته‌های تشکیل شده (دستمزد و روابط کار) دو دستور کار جلسه شورای عالی کار است.

خبرگزاری تسنیم: بحث و بررسی راه‌کارهای افزایش قدرت خرید کارگران و بررسی تصمیم راه‌های کمیته‌های تشکیل شده (دستمزد و روابط کار) دو دستور کار جلسه شورای عالی کار است.

فردا جلسه شورای عالی کار ۲۴مهر ماه با دو دستور کار بحث و بررسی راه‌کارهای افزایش قدرت خرید کارگران و بررسی تصمیم راه‌های کمیته‌های تشکیل شده (دستمزد و روابط کار) تشکیل جلسه می‌دهد.

علی خدایی،عضو شورای عالی کار از برگزاری جلسه شورای عالی کار در ۲۴ مهر ماه یعنی دوشنبه آینده خبر داد و گفت: جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی (دولت، کارفرما و کارگر) در محل وزارت کار برگزار خواهد شد.

خدایی در ادامه با اشاره به دستور جلسه شورای عالی کار در ۲۴ مهر ماه اظهار داشت: بحث و بررسی راه‌کارهای افزایش قدرت خرید کارگران و بررسی تصمیم راه‌های کمیته‌های تشکیل شده (دستمزد و روابط کار) دو دستور کار این جلسه هستم.

عضو شورای عالی کار با تاکید بر این که توجه به سبد معیشت کارگران محور اصلی تعیین مزد ۹۶ کارگران خواهد بود، چرا که ماده ۴۱ قانون کار در کنار تورم تامین سبد معیشت خانوار را تاکید داشته است.

فرایند بررسی کارشناسی جلسات دستمزد از ابتدای نیمه دوم سال آغاز و تا پایان سال ادامه دار خواهد شد و درنهایت به تعیین حداقل دستمزد سال ۹۷ منجر خواهد شد. موضوعی که همواره از حساس‌ترین موضوعات مربوط با معیشت کارگران کشور بوده و با چالش‌های جدی بین نمایندگان کارگران، کارفرمایان و مدیران دولتی همراه بوده است. در این جلسات معمولاً‌کارگران از دشواری تأمین هزینه های زندگی و سبدمعیشت صحبت می کنند و نمایندگان کارفرمایان از وضعیت بد تولید و عدم توان صنایع تولیدی برای افزایش حقوق کارگران گلایه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره مسخره بازي شروع شد.6ماه همه رو سركار ميزارن آخرشم 10 درصد افزايش حقوق

    • کارگر نکش

      چقدر به ریشمون میخندید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج