جاباما
۶۱۴۹۵۴
۲۰ نظر
۵۱۴۷
۲۰ نظر
۵۱۴۷
پ

چرا هنوز مجرد هستید؟! با دلایل تنها بودن خود آشنا شوید!

تا به حال از خودتان پرسیده‌ای که چرا هنوز مجرد هستید؟ آیا هنوز منتظر شاهزاده‌تان هستید که خودش با پای خودش بیاید و وارد زندگی‌تان شود؟ شاید فکر کنید که شما هیچ کنترلی بر این شرایط ندارید اما درواقع این شما هستید که نقش اصلی را در دیدار و رویارویی با مرد یا زن رویایتان بازی می‌کنید.

وب سایت دیجی رو : تا به حال از خودتان پرسیده‌ای که چرا هنوز مجرد هستید؟ آیا هنوز منتظر شاهزاده‌تان هستید که خودش با پای خودش بیاید و وارد زندگی‌تان شود؟ شاید فکر کنید که شما هیچ کنترلی بر این شرایط ندارید اما درواقع این شما هستید که نقش اصلی را در دیدار و رویارویی با مرد یا زن رویایتان بازی می‌کنید. در ادامه دلایل مجرد بودنتان را به شما معرفی می‌کنیم:
چرا هنوز مجرد هستید؟! با دلایل تنها بودن خود آشنا شوید!

۱.شما افراد جدیدی را نمی‌بینید

هرچه شما در ارتباط با افراد مجرد بیشتری باشید، احتمال اینکه با تعدادی از آنها گفت وگو کرده و سرانجام با یکی از آنها به نتیجه برسید بیشتر می‌شود. اگر شما با افراد جدیدی به طور اغلب یا گاها ملاقات نمی‌کنید، پس احتمالا شانس مجرد ماندنتان بیشتر از دیگران است.

این مشکل را با گسترش دایره‌ی اجتماعی خود حل و فصل کنید؛ مثلا با دوستان و همکلاسی‌هایتان بیرون بروید. هرچه آدمهای جدیدی را ببینید، شانس قرارگذاشتن‌تان بیشتر می‌شود!

۲. خیلی وسواسی هستید

حق دارید که وقتی می‌خواهید متعهد به رابطه‌ای شوید وسواس به خرج بدهید، اما اگر کسی خواست با شما قراربگذارد- با اینکه شاید خیلی بهم نخورید- بازهم سر قرار بروید.

قرارگذاشتن با افراد مختلف موجب می‌شود که شما در ارتباط با شخصیت‌های مختلفی قراربگیرید و همچنین به شما کمک می‌کند که متوجه شوید بیشتر به دنبال چه خصوصیاتی در شریک احتمالی‌تان می‌گردید. بدین طریق شاید دریابید که یک سری خصوصیات برایتان مهم‌تر از دیگر خصوصیات هستند.

قرارگذاشتن همچنین موجب میشود که در رویایی با جنس مخالف از اعتمادبنفس بیشتری برخوردار بوده و راحت‌تر باشید. بعد از یک قرار وقتی متوجه شدید که طرف به درد شما نمی‌خورد، لازم نیست همچنان به قرارگذاشتن با آن شخص ادامه دهید، حداقلش این است که شما امتحان کرده و تجربه بدست آورده‌اید.

۳. فکر می‌کنید همهٔ آدم خوبا یکی را دارند و دیگر برای شما کسی نمانده

مثلا می‌بینید که بهترین دوستتان با چه آدم عالی‌ای است و از داشتن او هیجان زده‌است یا خودتان کلی خوشحال هستید که بالاخره خواهرتان با یک آدم فوق العاده آشنا شده و این مسئله باعث می‌شود که شما فکر کنید تمام خانم‌ها یا آقایان خوب را قبلا یکی انتخاب کرده و دیگر کسی برای شما نمانده است. اما میلیونها آدم تنها در دنیا هستند و خیلی از آنها واقعا عالی هستند، پس به آدمها شانسی برای نشان دادن خودشان بدهید.

۴. شما خودخواه هستید

روابط نیازمند بده بستان‌های دوطرفه‌اند. انتظار نداشته باشید که یک نفر همه کار برای شما بکند اما خودتان هیچ زحمتی به خودتان نداده و این کارها را برای او جبران نکنید. اگر شما مدام به خواسته‌ها و نیازهای خودتان فکر می‌کنید، پس شاید هنوز آمادهٔ در رابطه بودن نیستید. تا زمانی که آماده نشده‌اید تا مراقب شخص دیگری باشید و نیازهای او را بر خودتان مقدم بشمارید، همان مجرد بمانید بهتر است!

۵. خودتان را نشان بدهید

قرارگذاشتن ممکن است کلی ریسک دربر داشته باشد و اینکه خودتان را آسیب پذیر نشان دهید ممکن است دردسرساز باشد، اما همچنان لازم است که یک رابطهٔ سالم و صمیمی داشته باشید.

شریک آیندهٔ شما خود به خود دم درب خانه شما پیدایش نمی‌شود. شما باید با غریبه‌ها صحبت کنید و از بعضی‌ها بخواهید که با شما بیرون بیایند. شما باید دوستانه و مودبانه رفتار کنید تا دیگران بخواهند با شما سر قرار بیایند.

به زبان بدن‌تان فکر کنید، آیا دوستانه است؟ توجه داشتن به همین چیزهای ساده باعث میشود که شما خواستنی‌تر باشید.

۶. شما بیش از حد منفی هستید

آیا حس می‌کنید که باید در هر بحث و جدلی پیروز شوید؟ آیا شما اغلب دیگران را ناامید و ناراحت می‌کنید؟ آیا شما هرجا که می‌روید راجع به هر چیز کوچکی شکایت میکنید؟

مردم به طور کلی دوست دارند که با کسانی که شخصیتی ثابت دارند باشند و اگر شما فرد منفی‌گرایی باشید خیلی کم پیش می‌آید که دیگران عاشق شما شوند. سعی کنید به جنبهٔ مثبت همه چیز نگاه کنید، مخصوصا وقتی سر قرار هستید. لبخند بزنید، از طرف مقابلتان تعریف کنید، ریلکس باشید و سعی کنید لذت ببرید.

۷. شما نا امید هستید

حواستان باشد که از سر ناامیدی کار دست خودتان ندهید، چون بعضی‌ها انقدر ناامید هستند که هنوز قرار اول را نگذاشته به فکر عروسی هستند.

حواستان به تجربیاتی که از روابط قبلی دارید باشد. نگذارید تا یک چیز خوب در کسی دیدید سریع به فکر رابطهٔ بلند مدت با او باشید و فکر کنید که از بقیه خیلی بهتر است. رابطه‌تان را اول فقط با دوستی شروع کنید و تصمیم جدی‌ای برایش نگیرید. بعضی‌ها با چند تغییر کوچک همانی می‌شوند که شما می‌خواهید و بعضی‌ها به تغییرات سخت‌تر و عمیق‌تر احتیاج دارند و هرکاری بکنید هم با شما جور نمی‌شوند؛ پس بهتر است که نه ناامید باشید و نه از سر ناامیدی تصمیمی بگیرید و همیشه حواستان باشد که اصولتان را برای هیچکس زیرپانگذارید. آنکس که نیمهٔ شما باشد به اصول و عقاید شما احترام خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Saraaaa

      مجرد بودن بد نیس تا وقتی مجردیم باید استفاده کنیم فقط از مجردیمون اونم درستتتت
      ب وقتش می شیم دو نفر بهتره ب وقتش با اهلش باشیم حالا می خواد هر چ قدر طول بکشه
      تا با هرکسی
      :):);-);-):):)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاعر می فرمایند: باش تا "ب وقتش" برسد!ه

    • بدون نام

      شما فکر نمکنید ازدواج فقط و فقط یک گزینه یا انتخاب است برای ادامه زندگی!!

    • علی

      بخاطره بی پولی و عدم توانایی توقعات زیاد دخترای ایرانی

    • کامران

      مجردی من دو علت داره: پر توقع و پر افاده بودن دخترا + جامعه کثیف

    • بدون نام

      من یه پسره 25 ساله هستم تنها دلیلم پیدا نکردن شغل ثابت هست اون گزینه های بالا بیشتر برای اونایی هست (بیشتر منظورم پسرا ) ک مشکل مالی ندارن حالا و همینطور دخترا بیشتر با گزینه های بالا درگیر هستن

    • Anna

      چرا هنوز مجرد هستیم؟چون نمیدونیم چرا باید متاهل بشیم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • Nazanin

      خاله جون ازین مقاله چی یاد گرفتی؟ ملیکا۴ساله:اینکه باید بریم سر قرار ! اینم مقاله بود آخه؟ از بالا تا پایینش راجع به رفتن سر قرار بود.آره تو این اجتماع داغون پاشید با هر کسی برید سر قرار که تجربه کسب کنید!برا یه ازدواج کردن کلا زندگیتونو به باد بدین.بهتره یاد بدین که لازم نیست حتما تحت هر شرایطی ازدواج کنید ازدواج همه زندگی نیست

    • بدون نام

      ولی هیچ یک از این موارد نمیتونه دلیل مجردی باشه.به کی میشه اطمینان کرد اخه

    • fat

      آخه این چه روش هاییه؟....... پس این وسط اسلام چی میشه؟ خواهشا بیشتر از این که الان هست اسلام رو نادیده نگیرید... به خدا خیلی غریب شده اسلام توی این دور و زمونه... غریبترش نکنید لطفا.... اصلا توی مطالبتون تا حالا حرفی از راه های اسلامی زدید؟....قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین....همه میگن دوست دارن ولی هر کدوم از احکام رو که دلشون بخواد انجام میدن....

    • دراكولا تا به تا

      من هر ٧ تا خصوصيت رو دارم! ولي يعني فقط من كه مجردم، اين خصوصيت ها رو دارم؟! اينهمه كه ازدواج كردند، خودخواه نبودند؟! دختره تو خونه نشسته، عمه اش خواستگار براش پيدا ميكنه! چرا من بايد، رنج روبرو شدن با ادمهايي رو كه از همون اول ميدونم، مناسب هم نيستيم، به جون بخرم؟! كه فردا پسره بگه، براي تفريح و رستوران با من اومد بيرون؟!
      چرا من نبايد نااميد باشم، وقتي كه زندگي بقيه رو ميبينم و ميفهمم دو تا ادم، در صورتي ميتونند ازدواج كنند كه خودشون رو بزنند به اون راه!
      چرا انقدر همه احساس عذاب وجدان به ادم ميدهند؟! يكي ميگه، خودت رو ميگيري. يكي ميگه، نفهميدم كي شوخي ميكني، كي جدي هستي؟ يكي ديگه كه ميگه تعطيلات، تنهام! باهام حالا بيا بيرون! اون يكي، فردا نميدونه نون شبش از كجا مياد، ميگه ميخواهم ازدواج كنم. اون يكي ميگه، من شغل ندارم! ميخواهم زنم بهم انگيزه بده! اون يكي ميگه، با كسي تا حالا نبودي؟ دختر، تو مريضي!!
      به خدا يه مشت، مجرد گيج داريم دنبال چيزي ميگرديم كه وجود خارجي نداره! اي كاش خدا انقدر شعور و كمالات به من نداده بود :) الان شوهر كرده بودم ها خخخ

    • بدون نام

      من ازدواج کردم و الان با سه بچه توش موندم نه راه پس دارم نه پیش ،شوهرم هم خوبه از نظر پول هم متوسط ایم ،اما واقعا زندگی مشترک یعنی اینکه از بعضی چیزا که دوست داری اما با شوهرت تفاهم نداری باید بگذری و نیز خیلی چیزایی رو که دوست نداری قبول کنی ،مثلا خانواده شوهر من خیلی اهل رفت و آمدند ،مادر شوهرم انتظار داره من هی از داماداش پذیرایی کنم که چی؟زبون دختراش سر شوهر اشون دراز باشه که نگا برادرم هوای ما رو داره !!!! برا پدر مادرم هیچ کاری نکردم باید اینجا جبران کنم .

      پاسخ ها

      • علی

        کلا اینجوریه اونی که شوهر داره قدرش نمیدونه اونی که نداره دربه در دنباله شوهره

    • بدون نام

      من هیچ کدوم اینا نیستم ولی پسر به درد بخور پیدا نمیشه اونی هم که پیدا میشه پول نداره

    • افشین

      کو پول که بخوایم زن بگیریم
      چندرغاز درامد ماهیانه کفاف خودمونم نیست تا برسه به زن و بچه !
      دخترای ایرانی هم فقط این قسمت اسلام قبول دارند که خرجی زن و زندگی رو مرد به تنهای به دوش بکشه ...!!!!
      دخترای که هم شاغلند میگن درامدومون برای خودمونه و حاظر به کمک به همسر و خانواده نیستند ...!!!!
      وقتی این همه کم و کاستی وطرز فکر اشتباه و قوانین اشتباه هست مگه مخ خر خوردیم بریم زن بگیریم ....
      خودمون بی دردسر زندگیمون و میکنیم .

    • بدون نام

      آقا افشین می دونی چرا زن ها میگن حقوقمون مال خودمونه ؟؟؟
      چون یکی مثل شوهر من ارثیه اش رو بخشید به خواهراش ، هر جا لازم باشه به خانوادش کمک می کنه ،علاوه بر کادوی ازدواج یه وسیله ی سنگین هم از وسایل خونه برا جهازشون می گیره ،وام می گیرن ضامن میشه هر وقت ندارن قسط بدن خودش پرداخت می کنه و....مگه حقوق شوهرم مال من و بچه هام نیست که به میل خودش خرج میکنه ؟
      مگه پدر مادر من برام زحمت نکشیدن ؟چرا من اجازه ندارم به مامانم پول بدم برای دکتر رفتنش ؟ اگر هم آقایون پول به خانواده زنشون کمک کنند تا قیامت منت می ذارن .

    • مریم

      کاش چه مجرد ،چه متاهل خوب زندگی کنیم،

    • لیلا

      خدایایعنی یه جایی پیدامیشه که عروسهااینقدرازخانواده همسرشون نگنددیگه به این موضوع حساسیت پیداکردم

    • بدون نام

      پر افاده بودن دخترای الان دلیل اصلیه ،،الان دختری ک اصلا اوضاع زندگیش خوبم نبوده دنبال پسر پولدار و زندگیه لاکچریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج