۶۱۵۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کره شمالی و جنوبی مذاکره مستقیم ندارند

آژانس‌های خبری روسیه امروز (یکشنبه) گزارش دادند، سیاستمداران کره شمالی و جنوبی روز دوشنبه با وجود حضور در نشستی مشترک در روسیه، مذاکرات مستقیمی را درباره برنامه‌های اتمی و موشکی پیونگ یانگ نخواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: آژانس‌های خبری روسیه امروز (یکشنبه) گزارش دادند، سیاستمداران کره شمالی و جنوبی روز دوشنبه با وجود حضور در نشستی مشترک در روسیه، مذاکرات مستقیمی را درباره برنامه‌های اتمی و موشکی پیونگ یانگ نخواهند داشت.

والنتینا ماتوینکو، رئیس سنای روسیه قرار است در مذاکراتی جداگانه با معاون رئیس پارلمان کره شمالی و رئیس پارلمان کره جنوبی درباره برنامه موشکی و اتمی پیونگ یانگ گفت‌وگو کند. این مذاکره در حاشیه کنگره پارلمان‌ها در سنت پطرزبورگ روز دوشنبه صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تاس همچنین از قول یکی از اعضای پارلمان روسیه گزارش داد که مسکو با دو کشور در به کار گیری فرصت‌ها برای داشتن مذاکراتی مستقیم با هدف کاهش اختلافات گفت‌وگو خواهد کرد.

"پیوتر تولستوی"، معاون رئیس دومای روسیه و یکی از اعضای هیات کره شمالی به خبرگزاری نووستی نیز گفتند که مذاکرات مستقیمی میان دو کره صورت نمی‌گیرد.

برنامه کاهش تنش مورد حمایت روسیه و چین در شبه جزیره کره به دنبال تعلیق برنامه‌های اتمی و موشکی کره شمالی و همچنین توقف رزمایش‌های مشترک سئول و آمریکاست تا راه برای مذاکرات چندجانبه باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمنی دوکره باهم؛؛ازسیاستهای امریکاوانگلیس است که مبادادرگوشه ای ازجهان کشوری خودمختارباشدازجمله میتوان دشمنی ایرا ن وعربستان ؛؛دشمنی پاکستان وهندوستان؛؛دشمنی چین وژاپن ؛؛ترکیه وسوریه؛؛وبسیاری ازاین مورد؛؛رانام بردکه امریکاوانگلیس همه رادرمقابل هم قرارداده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج