جاباما
۶۱۵۱۲۳
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

کاهش ۲۱ درصدی مسافران ایرانی در دبی

تازه‌ترین آمار منتشر شده از گردشگران وارد شده به دبی در ماه اوت سال جاری میلادی حاکی از آن است که تعداد مسافران ورودی ایرانی به این امیرنشین کاهش ۲۱ درصدی نسبت به ماه مشابه سال پیش داشته است.

روزنامه دنیای اقتصاد: تازه‌ترین آمار منتشر شده از گردشگران وارد شده به دبی در ماه اوت سال جاری میلادی حاکی از آن است که تعداد مسافران ورودی ایرانی به این امیرنشین کاهش ۲۱ درصدی نسبت به ماه مشابه سال پیش داشته است.

این آمار به این دلیل قابل توجه است که تمام آمارهایی که اخیرا از سفر ایرانیان به کشورهای دیگر منتشر شده، گویای آن است که سفرهای خارجی ایرانیان در حال شتاب گرفتن بوده و اکنون این آمار اولین آمار مخالف با روند موجود است.
کاهش 21 درصدی مسافران ایرانی در دبی

ایرانیان در ماه‌های گذشته روند رو به رشدی در سفر به این امیرنشین داشته‌اند؛ به طوری که مروری بر آمار ۸ ماهه سفر به این منطقه، حاکی از رشد ۱۷ درصدی در طول این مدت بوده است.

در فاصله ژانویه تا اوت ۲۰۱۷ حدود ۳۵۱ هزار گردشگر ایرانی از دبی بازدید کرده بودند و این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ رقمی حدود ۳۰۰ هزار نفر به این امیرنشین رفته بودند. این آمار تجمیعی، هرچند حاکی از رشد گردشگران ورودی ایرانی به دبی است، اما شواهد نشان‌دهنده آن است که در ماه ژوئیه و اوت که مصادف با تابستان سال جاری می‌شود، تعداد گردشگران ورودی ایرانی به این کشور کاهش یافته است.

این آمار نشان می‌دهد در هر یک از ماه‌های ژوئیه و اوت ۲۰۱۷ حدود ۳۴هزار گردشگر ایرانی به این منطقه وارد شده بودند؛ این در حالی است که تعداد گردشگران ایرانی ورودی به دبی در همین ماه‌ها در سال ۲۰۱۶ به ترتیب ۳۴ و ۴۳ هزار نفر بوده است.

همچنین مطابق آمار منتشر شده، ایران در فاصله ۸ ماه نخست سال ۲۰۱۷ در رتبه هشتم مبادی برتر گردشگری دبی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر گرما کاهش داشته اشت،نه چیز دیگر.

    • حسین

      خدا کنه مردم ایران بجای اینکه پول این مملکت ببرند بریزند توی جیب عربها درداخل هزینه کنند عربها اینقدر وقبع نمی شوند وازطرف دیگر ثروتمند نمی شوند وبا ج به آمریکا نمی دهند

    • بدون نام

      کاش علت را هم میگفتید

    • جواد شرعی

      اگه اونهایی که به سفر دبی میرن یک جو غیرت ایرانی داشتن نمیرفتن پولشون را به این دولت که مثل عربستان دشمن این ملت هستن خرج کنن تا جیب این شیخ نشین ها رو بیشتر پر کنن ولی افسوس

    • بدون نام

      چرا به جای مسافرت خارج کمک فقرا نمی کنن که یه ذره فقر تو ایران کمتر بشه

    • بدون نام

      كسي كه ميره دبي يا تركيه برا خوش گذروني ميره و اعتقادي هم به كمك به فقرا نداره اونايي كه ميرن حج پولشونو بدن به فقرا ايران تا حتي شده يه جوان ازدواج كنه چون كسي كه ميره حج اعتقاد داره بايد به همنوع كمك كرد برا رضاي خدا ولي مسافر دبي و تركيه نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب منطقی؟؟؟ کسی که حج میره خمسش هم میده، انفاقش را هم داره، و ...
        اون وقت حق نداره برای دل خودش سفر هم بره ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج